سگ وی اپکس H2

موتورسیکلت هیدروژنی سگ وی اپکس H2 معرفی شد

موتورسیکلت سگ وی اپکس H2 معرفی شد. این موتورسیکلت هیدروژنی با ظاهری همانند موتورسیکلت‌های فیلم‌های علمی و تخیلی تا سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد.

بسیاری برند سگ وی را با تولید محصولات حمل و نقل شخصی از جمله اسکوترهای برقی هوشمند می‌شناسند، این برند معروف اکنون از موتورسیکلت هیدروژنی سگ وی اپکس H2 پرده برداشت که یک محصول آینده‌نگرانه با ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

مشخصات موتورسیکلت هیدروژنی سگ وی اپکس H2

سگ وی اپکس H2

سگ وی اپکس H2 دارای ظاهری مانند موتورسیکلت‌های فیلم‌های علمی تخیلی بوده و طبق تصاویر منتشر شده از یک شیشه جلوی مینیمالیستی، چراغ‌های نازک و رینگ‌های بزرگ بهره می‌برد. طراحان برای این موتورسیکلت جایگاه ویژه و قابل تعویضی برای سوخت هیدروژن در نظر گرفتند؛ این محفظه برای تغذیه سلول سوخت هیدروژن و تولید الکتریسیته برای موتور الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سگ وی اپکس H2

در خصوص قوای محرکه این موتورسیکلت هیدروژنی اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما طبق اعلام شرکت سگ وی، پیشرانه این موتورسیکلت می‌تواند قدرتی برابر با 80 اسب بخار را به تولید برساند و با چنین قدرتی ظرف مدت کمتر از 4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برساعت خواهد رسید. همچنین حداکثر سرعت این موتورسیکلت نیز 150 کیلومتر اعلام شده است.

سگ وی اپکس H2

با وجود اینکه این موتورسیکلت دارای طراحی همانند محصولات مفهومی است، اما در سال 2023 شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود و برای آن قیمت 10 هزار و 699 دلاری در نظر گرفته شده است که قیمت مناسبی برای آن محسوب می‌شود.

سگ وی اپکس H2

یکی از مشکلاتی که خریداران این موتورسیکلت با آن مواجه خواهند بود، دسترسی محدود به حایگاه‌های سوخت‌گیری هیدروژن در شهرهای مختلف است، اما به کمک کنیسترهای هیدروژنی یا همان قوطی‌های از قبل پر شده می‌توان چنین مشکلاتی را برطرف ساخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه