کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱

کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱ با پردازنده Core i7 و گرافیک GTX 1660 معرفی شد

کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱ – Lenovo GeekPro 2021 با پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i5/i7 و کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 یا GTX 1650 معرفی شد.

لنوو از کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱ در چین رونمایی کرد. جدیدترین نسخه این کامپیوتر با یک ظاهر قفسه‌ای مثل نسل گذشته خودش است، اما از نظر مشخصات فنی ارتقاء پیدا کرده است. در این مقاله با مشخصات فنی، امکانات، قیمت و جزئیات عرضه این کامپیوتر گیمینگ بیشتر آشنا خواهید شد.

نسخه ارزان‌تر این کیس کامپیوتر گیمینگ به پردازنده Core i5-11400F اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 SUPER با ظرفیت ۴ گیگابایتی مجهز است. در آن سو گران‌ترین نسخه آن از پردازنده Core i7-11700F اینتل و کارت گرافیک GTX 1660 با ظرفیت ۶ گیگابایتی قدرت می‌گیرد. به جز موارد فوق هر دو کامپیوتر از مشخصات فنی یکسانی برخوردارند. همه‌ی آن‌ها از ۱۶ گیگابایت رم DDR4-2933 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی NVMe PCIe SSD به همراه هارد درایو ۱ ترابایتی 7200RPM HDD برخوردارند.

کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱

از امکانات ارتباطی کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱ می‌توان به وای فای ۵ با باند دوگانه و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد. پورت‌های ورودی روی قاب جلویی این کیس هم شامل یک درگاه ترکیبی هدفون/میکروفون، یک درگاه USB 3.2 Gen1، یک درگاه USB 3.2 Gen1 Type-A، یک درگاه USB 3.2 Gen2 Type-A می‌شود.

در پشت قاب آن نیز یک جک هدفون، یک درگاه HDMI، یک درگاه VGA، یک درگاه گیگابیت اترنت و چهار درگاه USB 2.0 Type-A حضور دارد. ضمن اینکه در مدل Core i5 دو درگاه DisplayPort و یک درگاه HDMI و در مدل Core i7 نیز درگاه‌های DisplayPort و DVI و HDMI روی این قاب حضور دارند.

کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱

در انتها باید به نورپردازی رنگی (RGB) روی قاب جلویی هر دو مدل، نصب نسخه Home سیستم عامل ویندوز ۱۰، منبع تغذیه ۳۱۰ وات و گارانتی سه ساله این کامپیوتر گیمینگ اشاره کرد.

قیمت کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱

نسخه Core i5 کیس گیمینگ لنوو گیک پرو ۲۰۲۱ با قیمتی در حدود ۷۹۳ دلار و نسخه Core i7 آن با قیمت ۱۰۶۸ دلاری وارد بازار چین خواهد شد. هنوز جزئیاتی از عرضه جهانی این کامپیوتر قدرتمند در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*