دوربین گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا

گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا با قابلیت عکاسی نجومی به جنگ بزرگان می‌رود

گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا – ZTE Axon 30 Ultra از یک قابلیت عکاسی نجومی پیشرفته به نام Super Moon Ultra بهره می‌برد که می‌تواند بهترین نوع خود باشد.

کمپانی ZTE تأکید زیادی روی دوربین گوشی‌های سری اکسون ۳۰ خود دارد که دو روز بیشتر تا رونمایی از آن‌ها باقی نمانده است. این شرکت چینی امروز تأکید کرد که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی‌ها، حالت عکاسی “Super Moon Ultra” نام دارد.

ثبت عکس از اجرام آسمانی در شب چیز جدیدی نیست. برخی دیگر از گوشی‌سازها قابلیت عکاسی نجومی مختص به خودشان را ارائه می‌کنند که در طول شب می‌توانید از آن برای عکاسی از ماه استفاده کنید. با این حال به نظر می‌رسد این قابلیت در گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا یک گام جلوتر است.

زد تی ای در مجمو.عه عکس‌هایی که منتشر کرده چگونگی کار حالت Super Moon Ultra را نشان می‌دهد. هرچند زیر این تصاویر از هشتگ ZTEAxon30series استفاده شده، ولی ما شنیده‌ایم که این حالت فقط مختص به مدل اولترا است. باید منتظر ماند و دید که آیا دیگر مدل‌های سری اکسون ۳۰ هم این ویژگی را شامل می‌شوند یا خیر؟

زد تی ای می‌گوید این حالت عکاسی نجومی کاملاً به هماهنگ‌سازی بین دوربین‌های گوشی بستگی دارد تا بتواند به طور شفاف ماه یا سایر اجرام آسمانی و محیط اطراف آن را به نمایش بگذارد. با استفاده از الگوریتم‌های داخلی، تصاویری از ماه ثبت می‌شوند که کاملاً شبیه به آنچیزی است که چشم انسان می‌بیند. در زیر می‌توانید تصاویری که سازنده در اکانت خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است را ببینید.

این تصاویر احتمالاً با گوشی زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا ثبت شده‌اند که به دوربین سه‌گانه متشکل از حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو سوپر زوم تجهیز شده است. زد‌تی‌ای در دیگر تصاویر و ویدیوهایی که از این گوشی منتشر کرده، یک نمایشگر منحنی با یک حفره در مرکز قسمت بالایی آن برای میزبانی از دوربین سلفی را هم تأیید کرده است.

این درحالیست که شایعات پیشین ادعا می‌کردند که دو مدل اولترا و پرو Axon 30 به نسل دوم دوربین زیر نمایشگر ZTE با یک لنز ۴۴ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. اندازه نمایشگر اولد این گوشی ۶.۹۲ اینچ است و مشخصه‌هایی همچون نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، رنگ‌های ۱۰ بیتی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۶۰ هرتزی را ارائه می‌کند. از دیگر امکانات این گوشی‌ها می‌توان به قدرت‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، رم LPDDR5، حافظه پرسرعت UFS 3.1، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۵۵ یا ۶۵ وات و همچنین سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MyOS اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*