هدایای ایرانسل

هدایای ایرانسل به مناسبت ماه رمضان؛ بسته اینترنت و مکالمه رایگان

هدایای ایرانسل به مناسبت ماه رمضان اعلام شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود به مناسبت ماه مبارک رمضان هدایایی چون بسته اینترنت و مکالمه رایگان در نظر گرفته است.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 1442 هجری قمری، برای تمام مشترکان خود هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است که از آنها می‌توان به «هر 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه رایگان»، «بسته هدیه مکالمه سحرگاهی»، «بسته هدیه دو گیگابایت اینترنت داخلی ویژه شب‌های قدر» و محتواهای ویژه اپلیکیشن لنز با اشتراک رایگان اشاره کرد.

جزیئات هدایای ایرانسل به مناسبت ماه رمضان

هدایای ایرانسل

تمام مشترکان اپراتور ایرانسل از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان در بازه زمانی 25 فروردین تا 22 اردیبهشت 1400 می‌توانند با 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 40 دقیقه بعدی مکالمه را به صوت رایگان انجام دهند. مشترکان برای بهره‌مندی از این طرح می‌توانند کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کرده یا آن را از طریق اپلیکیشن ایرانسلی من فعالسازی کنند.

در تمام سحرگاه‌های ماه رمضان از ساعت 4 تا 6 بامداد کلی بسته‌های مکالمه ساعتی این اپراتور برای مشترکان دائمی و اعتباری رایگان در نظر گرفته شده است. این بسته‌ها به مکامله درون شبکه‌ای اختصاص داشته و کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من آن را انتخاب و فعال‌سازی کنند.

اپراتور ایرانسل در کنار طرح‌های هدیه مکالمه، برای کلیه مشترکان خود یک بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی در نظر گرفته است که در بازه زمانی 11 تا 15 اردیبهشت و همزمان با شب‌های قدر می‌توان این بسته را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من فعال کرد. این بسته تا پایان همان روز اعتبار دارد و هر کار فقط یک بار می‌تواند در این بازه زمانی آن را دریافت کند.

تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل نیز همزمان با ماه مبارک رمضان برای کاربران خود برنامه‌های ویژه‌ای را با اشتراک رایگان در نظر گرفته است. این برنامه‌ها شامل پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و… از شبکه «لنز و ماه»، پخش فیلم‌ها و سریال‌های جدید و ویژه‌ای متناسب با حال و هوای ماه رمضان از افطار تا سحر از شبکه «لنز فیلم»، همکاری با مجموعه «هیئت آنلاین» برای پخش ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی در قالب شبکه اختصاصی و پخش مجموعه ویژه مناسبتی، شامل، نواهای مذهبی، مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان برای طرفداران موسیقی از لنز است.

همچنین ایرانسل برنامه ورزشی محوطه جریمه با موضوع فوتبال و حواشی آن را در ماه مبارک در نظر گرفته است که به شکل ویژه در ماه مبارک رمضان در شبکه لنز اسپورت پخش می‌شود. گفتنی است لنز ایرانسل برنامه‌های طنز و سرگرمی ویژه‌ای را برای ماه مبارک رمضان و نیز یک شگفتانه برای عید سعید فطر در نظر گرفته است که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*