طراحی و دوربین زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا

این ویدیوها طراحی و قدرت دوربین زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا را به نمایش می‌گذارند

ویدیوها و تصاویری جدید منتشر شده که طراحی قاب پشتی و جلویی و همچنین امکانات دوربین زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا – ZTE Axon 30 Ultra را به رخ می‌کشد.

زد‌تی‌ای هم درست مثل سامسونگ و شیائومی می‌خواهد گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند خودش را با پسوند “Ultra” وارد بازار کند. تیزرها و توییت‌های منتشر شده از این گوشی پرچمدار نشان می‌دهند که زد‌تی‌ای ۲۵ فروردین ماه رسماً از این محصول رونمایی خواهد کرد.

طراحی و دوربین زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا

با قاطعیت می‌توان گفت که گوشی ZTE Axon 30 Ultra به دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. این سیستم دوربین که در بخش زوم درخشان است، زوم اپتیکال بین ۰.۵ تا ۵ برابر و زوم دیجیتال ۲۰ برابری بدون افت کیفیت را ارائه خواهد کرد. این گوشی از یک نمایش منحنی استفاده می‌کند که یک حفره در مرکز قسمت بالایی آن برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه شده است. در ویدیوی اول روی قدرت زوم دوربین این گوشی مانور داده شده است.

طراحی و امکانات دوربین زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا

اما در ویدیوی دوم می‌توانید ظاهر ماژول دوربین زد تی ای اکسون ۲۰ اولترا را مشاهده کنید و با حالت عکاسی شبانه آن آشنا شوید. در پایان این ویدیو نیز نیم نگاهی به قاب جلویی پرچمدار جدید ZTE خواهیم انداخت.

در سومین ویدیوی کوتاهی که شرکت سازنده منتشر کرده هم سیستم لرزشگیر تصویر در فیلمبرداری و حالت شب به رخ کشیده می‌شود.

گوشی ZTE Axon 30 Ultra به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، یک نمایشگر ۶.۹ اینچی ۱۲۰ هرتزی و فناوری شارژ سریع ۵۵ وات مجهز خواهد بود. از جزئیات تازه‌ای که به دست ما رسیده می‌توان به حضور یک باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی اشاره کرد.

طراحی و دوربین زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا

و در حالی که ضخامت این دیوایس تنها ۸.۰ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است، ZTE توانسته یک سیستم خنک کننده را هم در زیر قاب این دیوایس بگنجاند تا از خنک ماندن قطعات در هنگام اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین مطمئن شود که سخت افزار خنک می‌ماند. همچنین فریم فلزی که دور این گوشی پیچیده نیز فقط ۱.۷ میلی‌متر ضخامت دارد. در حالی که تنها ۲ روز تا رونمایی رسمی از این اسمارت فون باقی مانده، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از آن فاش شود. شاید نباید انتظار معجزه از دوربین زد تی ای اکسون ۳۰ اولترا داشت، اما به نظر می‌رسد که زد‌تی‌ای می‌خواهد با بزرگانی همچون گلکسی اس ۲۱ اولترا در بازار رقابت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*