برنامه قرار سحر همراه اول

پخش ویژه برنامه قرار سحر همراه اول در شب‌های رمضان

ویژه برنامه قرار سحر همراه اول در شب‌های رمضان از 27 فروردین 1400 از طریق پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ به صورت زنده پخش خواهد شد.

اپراتور همراه اول با پخش ويژه برنامه قرار سحر قصد دارد در وقت سحرگاهی رمضان الکریم به شکل مستقیم از بارگاه معنوی و آستان قدس رضوی مهمان شب‌های هموطنان باشد. این اپراتور با توجه به شرایط خاص ماه رمضان امسال و وجود محدودیت‌های اجتماعی برای مردم، برنامه ویژه‌ای را در زمان‌های سحرگاهی رمضانی با اجرای فرزاد جمشیدی از جوار حرم نورانی امام رضا (ع) در نظر گرفته است.

جزئیات پخش ویژه برنامه قرار سحر همراه اول

ویژه برنامه قرار سحر همراه اول از 27 فروردین 1400 و از ساعت 23 تا 1.5 بامداد شب‌های ماه مبارک رمضان از طریق اپلیکیشن‌های روبیکا و آیگپ اجرا و به صورت زنده پخش خواهد شد. در این برنامه فرزاد جمشیدی به عنوان تهیه کننده و مجری و محمود نعیمی موحد به عنوان کارگردان، آیتم‌های متنوعی را در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ برای هموطنان پخش خواهند کرد.

از آیتم‌های ویژه برنامه قرار سحر می‌توان به پلاتوهای معنوی و ادبی مجری، دعوت از مهمانان معارفی، فرهنگی و هنری، ارتباط زنده با مجریان سراسر کشور و بیان مناسبات و حالات معنوی مردمان در ماه رمضان، پخش دعا، نیایش و نجواهای معنوی اشاره کرد. همچین حجت اشرف زاده نیز تیتراژ آغازین برنامه این برنامه را اجرا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*