سرقت خودرو

راهکارهایی برای پیشگیری از سرقت خودرو در طول سفر

در هنگام سفر معمولا خودروها بیشتر در معرض سرقت قرار دارند. در چنین شرایطی جلوگیری از سرقت خودرو در سفر و تأمین امنیت آن به یک دغدغه اصلی برای صاحبان خودرو تبدیل می‌شود.

برای جلوگیری از این اتفاق نا خوشایند باید تا حد امکان ایمنی خودرو را با نصب لوازم ضد سرقت افزایش داد. در این میان استفاده از ردیاب خودرو بهترین روش جلوگیری از سرقت ماشین است که این روزها بسیاری از افراد به آن جلب می‌شوند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم با بهترین راه‌های پیشگیری از سرقت خودرو آشنا شویم.

جلوگیری از سرقت خودرو در سفر

سارقان در بیشتر موارد در کمین خودروهایی می‌نشینند که صاحبان آن‌ها بدون رعایت نکات ایمنی، خودروهای خود را در مکانی پارک می‌کنند. سارقان از این فرصت استفاده کرده و با شگردهای خاص خود لوازم داخل خودرو و در مواقعی خود خودرو را سرقت می‌کنند. علاوه بر این هنگامی که در سفر هستید پیدا کردن محل امن برای پارک خودرو سخت‌تر می‌شود. با این حال، روش‌های زیادی برای جلوگیری از سرقت خودرو وجود دارد که بهترین آن‌ها استفاده از ردیاب است. برخلاف تصور بسیاری از افراد قیمت ردیاب خودرو حتی از دزدگیر هم کمتر است و شما به سادگی می‌توانید این دستگاه‌های پرکاربرد را خریداری کنید. در صفحه قیمت ردیاب خودرو می‌توانید قیمت انواع جی پی اس ماشین را مشاهده کنید.

سرقت خودرو

 تأثیر نصب تجهیزات ایمنی برای جلوگیری از سرقت ماشین در سفر

اکثر سرقت‌ها مربوط به خودروهایی است که فاقد سیستم ضد سرقت می‌باشند، هر چه ضریب ایمنی خودرو افزایش یابد به همان میزان ضریب سرقت آن کاهش خواهد یافت. دزدگیرها معمولا اولین تجهیزاتی هستند که مردم روی خودروهای خود نصب می‌کنند. در کنار دزدگیر استفاده از قفل فرمان و قفل پدال نیز رایج است. نصب این تجهیزات تا حد زیادی می‌تواند از خودروی شما محافظت کند. با این حال آمارها نشان می‌دهد این لوازم و تجهیزات ایمنی به تنهایی نمی‌توانند جلوی سرقت ماشین را بگیرند.

علاوه بر این اگر سارقان حرفه‌ای بتوانند از سد این موانع امنیتی بگذرند – که در اکثر مواقع به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند – پیدا کردن خودروی سرقتی بسیار مشکل خواهد به همین دلیل لوازمی مانند ردیاب ماشین اهمیت بیشتری دارند. متاسفانه بسیاری از افراد با اهمیت استفاده از ردیاب ماشین آشنا نیستند.

سرقت خودرو

ردیاب خودرو، بهترین ابزار جلوگیری از سرقت

ردیاب‌ها از جمله جدیدترین و در عین حال قدرتمندترین لوازم ضد سرقت خودرو هستند. در سال‌های اخیر استفاده از این ابزارهای ضد سرقت خودرو در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است و ردیاب ماشین به یک وسیله رایج در بسیاری از کشورها تبدیل شده است. در ایران نیز به همت شرکت‌هایی مانند ایران رهیاب که امکان دسترسی به ردیاب‌های قدرتمند را فراهم کرده‌اند، استفاده از این دستگاه به مرور زمان در حال افزایش است. شما با استفاده از ردیاب ماشین می‌توانید در هر لحظه و هر مکانی که باشید از وضعیت خودروی خود با خبر شوید و محل دقیق آن را روی نقشه مشاهده کنید. علاوه بر این قابلیت‌هایی مانند قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور، ضبط صدای کابین ماشین، تعیین محدوده حرکتی، تعیین حداکثر سرعت و امکانات فراوان دیگر، ردیاب‌ها و جی پی اس ماشین را به بهترین ابزار برای تأمین امنیت خودرو تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با خرید ردیاب ماشین از امکانات فراوان این دستگاه کاربردی بهره مند شوید.

نکاتی برای پیشگیری از سرقت خودرو در سفر

زمانی که در سفر هستید علاوه بر نصب تجیهزات امنیتی مانند ردیاب خودرو باید به نکات مهمی توجه کنید. رعایت این نکات به ظاهر ساده تأثیر بسیار زیادی بر کاهش احتمال سرقت خودرو در سفر دارد. ما در اینجا سعی کرده‌ایم مهم‌ترین نکاتی که باید رعایت کنید را جمع آوری کنیم. علاوه بر این نکات مهم می‌توانید با مطالعه مقاله سرقت خودرو اطلاعات بیشتری در مورد نحوه مراقبت از خودرو و پیدا کردن خودروی سرقتی به دست آورید.

  • تجهیز خودرو به لوازم ایمنی و پارک خودرو در محل‌های امن.
  • برای تعمیرخودرو آن را نزد تعمیرگاه مطمئن ببرید و هرگز سوئیچ خودرو را در اختیار افراد نامطمئن نگذارید.
  • به جای قرار دادن اثاثیه روی باربند، آن‌ها را درون صندوق عقب خودرو قرار دهید.
  • هرگز خودروی خود را در اماکن خلوت و تاریك پارک نکنید.
  • حین گردش و تفریح، خودروی خود را در مكانی امن و در صورت امکان در پاركینگ‌های عمومی و مطمئن پارك کنید.
  • اگر خودرو را به علت نقص فنی هل می‌دهید، اجازه ندهید افراد غریبه و ناشناس پشت فرمان بنشینند.
  • هنگام تصادف یا نزاع‌هایی كه احتمال ساختگی بودن آنها وجود دارد، مراقب خودروی خود باشید.

خرید ردیاب خودرو از ایران رهیاب

در این مقاله سعی کردیم با راه‌های جلوگیری از سرقت خودرو در سفر آشنا شویم. نصب تجهیزات ایمنی و رعایت نکات ساده‌ای مانند پارک خودرو در فضای امن می‌تواند تا حد زیادی از خودروی شما محافظت کند. اما اگر به دنبال یک راه کار کارآمد هستید که خیال شما را راحت کند، خرید ردیاب خودرو بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به سایت ایران رهیاب و خرید ردیاب ماشین، امنیت خودروی خود را در سفر تأمین کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*