مشاوره تلفنی حقوقی

جلوگیری از اشتباهات قانونی و حقوقی در دعاوی با استفاده از مشاوره تلفنی حقوقی تخصصی

چند وقت پیش بود که با یکی از دوستان صحبت می‌کردم و در باب مسائل و اتفاقات روزمره با یکدیگر گپ می‌زدیم. از آنجایی که می‌دانست من وکیل هستم خواه ناخواه همچون همیشه بحث به سمت مسائل حقوقی و اعتراض نسبت به محاکم و قوانین متحجّر و این امر که این روزها مردم بسیار بی معرفت شده‌اند کشیده شد.

فارغ از نقدهای به حقی که به نظام قانونی، قضایی و حقوقی کشور وارد است، به او گفتم قدری بیشتر توضیح بدهد و زمانی که موارد را بیان کرد متوجه شدم که بر مبنای اشتباهات خودش درگیر چند معضل و گرفتاری حقوقی شده است. به او گفتم که مگر من نبودم که پیش از انجام این امور سوال بپرسی و اینگونه در مخمصه نیفتی؟ پاسخ داد که تو وکیلی و زمانی که موضوع در دادگاه مطرح شود از تو کمک خواهم گرفت. تفکر ایشان در میان مردم جامعه بسیار رایج است در حالی که یکی از وظایف و خدمات قابل ارائه توسط وکیل، خدمات حقوقی پیشگیرانه است که تحت عنوان مشاوره حقوقی از آن یاد می‌شود اما متأسفانه همه شهروندان در دوستان، اقوام و آشنایانشان وکیل ندارند و اگر داشته باشند هم ایشان فرصت پاسخ‌دهی به تمام سؤالات را نخواهند داشت. پس چاره چیست؟ با ورود تکنولوژی به عرصه ارائه خدمات حقوقی، دسترسی به این خدمات ارزان‌تر، سریع‌تر، با کیفیت مناسب و آسان شده است. فارغ از این که در کدام شهر، روستا، استان یا نقطه از کشور عزیزمان ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید با دسترسی به اینترنت و یا حتی تلفن، نسبت به اخذ مشاوره حقوقی تلفنی اقدام نمایید. دیگر با وجود امکان دسترسی به وکیل تلفنی، مشاوره با وکیل تلفنی، مشاوره حقوقی تلفنی تخصصی و مشاوره تلفنی حقوقی نگران عدم دسترسی به وکلا نباشید و به سادگی با اطلاع از هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به صورت شفاف، نسبت به اخذ مشاوره حقوقی و دریافت پاسخ سؤالات و راه حل مشکلاتتان اقدام نمایید. به یاد داشته باشید که هزینه مشاوره حقوقی تلفنی به مراتب پایین‌تر از مشاوره حقوقی سنتی است و دردسر و تکلّف کمتری نیز در پی خواهد داشت.

شرایط و مراحل مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل تلفنی متخصص

مشاوره تلفنی حقوقی

در راستای پیشگیری از ابتلا به مسائل و معضلات حقوقی و ناچار شدن از طرح دعوی در محاکم دادگستری و یا دفاع در مقابل دعاوی مطروحه، لازم است شهروندان در بسیاری مواقع پیش از اقدام و انجام هر عملی که ممکن است تبعات حقوقی داشته باشد، از مشاوره حقوقی وکلا و متخصصین امر استفاده نموده تا میزان ریسک را کاهش دهند. در گذشته دسترسی به وکلا از طریق حضور در دفاتر ایشان و با تعیین وقت قبلی و پرداخت هزینه، ممکن بود که گاهی شهروندان را از بهره جویی از خدمات ایشان منصرف می‌نمود. این امر به ویژه در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از ترددهای غیر ضروری بر تک تک آحاد جامعه واجب است، بیش از گذشته افراد را با دشواری و تکلّف مواجه نموده است اما فعالان عرصه ارائه خدمات حقوقی با بررسی مشکلات مردم و آسیب‌شناسی در این زمینه به فکر راه حل افتاده و روشی ساده و کم هزینه را پیاده‌سازی نموده‌اند. امروزه شما با دسترسی به اینترنت و حتی در بسیاری از موارد تلفن می‌توانید در حوزه‌های مختلف اعم از کیفری، حقوقی، املاک، خانواده، چک و غیره با پرداخت هزینه‌ای ناچیز از هر نقطه‌ی ایران عزیزمان با وکلا و مشاورین متخصص ارتباط برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایید و پس از مکالمه با ایشان با آگاهی و دید وسیع نسبت به موضوع پیش رو تصمیم گرفته و عمل نمایید و از این طریق ضریب خطا و خطرپذیری احتمالی امور پیش رو را تقلیل دهید و دیگر حداقل درگیر امور قضایی که قابل پیشگیری بوده و امکان حل و فصل خارج از دادگستری را دارند، نشوید.

در این خصوص امکان هماهنگی زمان اخذ مشاوره بر عهده شما خواهد بود و مکان ویژه‌ای نیز نیاز نخواهید داشت. با این تفاسیر شما دیگر درگیر رفت و آمد و پیدا کردن جای پارک خودرو یا وسیله نقلیه مناسب و ایمن جهت ایاب و ذهاب نخواهید بود و حتی این امکان برای شما مهیّاست تا از طریق پیام رسان‌های مجازی رایج مدارک و مستندات را برای وکیل مورد نظر ارسال نمایید و وکیل پس از بررسی در زمان مقتضی پاسخ لازمه را به شما بدهد و نهایتا نیز اگر همه چیز مطابق میل شما بود، می‌توانید پرونده خود را از طریق سامانه به ایشان ارجاع دهید.

چگونه مشاوره حقوقی تلفنی تخصصی داشته باشیم؟

مشاوره تلفنی حقوقی

اغلب افراد این دغدغه را دارند که چگونه به مشاورانی که امکان ملاقات با آن‌ها را ندارند اعتماد کنند؟ در بسیاری از سامانه‌ها افراد با مدرک کارشناسی حقوق و حتی بعضا دانشجویان دوره کارشناسی نیز امکان ارائه مشاوره خواهند داشت و این نگرانی شهروندان به جا خواهد بود اما در دادیاب صرفا وکلا و مشاورین متخصص که شرایط ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شده است قابلیت ارائه مشاوره حقوقی را دارند. شما می‌توانید سوابق شغلی و تحصیلی آنان را بررسی نموده و سپس به اخذ سریع مشاوره تلفنی توسط وکلای مجرب اقدام نمایید. همچنین با عنایت به ایجاد محدودیت در تعداد حوزه‌های مشاوره، وکلا صرفا قادر خواهند بود تا در حوزه‌هایی که در آن تخصص کامل دارند به ارائه مشاوره بپردازند و هرگز نخواهند توانست تمامی حوزه‌های حقوقی را برای ارائه مشاوره برگزینند.

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان در بهره‌گیری از خدمات حقوقی هزینه‌های این خدمات است که به واسطه مسائل تبلیغاتی که شاید چندان نیز بر حق نبوده است شکل گرفته و این نگرانی را ایجاد نموده که هزینه دریافت این خدمات بسیار گران است. این دغدغه نیز در دادیاب حل شده و افراد پیش از آن که اقدام به خرید نمایند، حق‌المشاوره هر وکیل را برای مدت 30 یا 60 دقیقه به صورت شفاف ملاحظه کرده و پس از آن با انتخاب وکیل مورد نظر اقدام به پرداخت و اخذ مشاوره حقوقی می‌نمایند. بیش از 200 وکیل عضو دادیاب با ارائه و تعیین حق‌المشاوره خود امکان انتخاب در طیف وسیعی از قیمت‌ها را برای شهروندان مهیا ساخته‌اند.

شرایط استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی تخصصی در سامانه دادیاب

بر این مبنا در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی دارید یا سؤال و ابهامی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، می‌توانید با مراجعه به سامانه دادیاب به مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره با وکیل تلفنی، مشاوره حقوقی تلفنی تخصصی و مشاوره تلفنی حقوقی دسترسی یافته و از هزینه مشاوره حقوقی تلفنی نیز آگاه شوید. همچنین پشتیبانان دادیاب آماده هستند تا در صورت تماس، شما را راهنمایی نموده و در راستای حل مسائل مددرسان شما باشند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*