گوگل

گوگل برای ادامه فعالیت قانونی در روسیه ملزم به حذف 6 هزار محتوای ممنوعه شد

رئیس کمیسیون سیاست اطلاعات و همکاری با رسانه‌های روسیه اعلام کرد گوگل برای ادامه فعالیت قانونی در روسیه باید 6 هزار محتوای ممنوعه را حذف کند.

الکسی پوشکوف، رئیس کمیسیون سیاست اطلاعات و همکاری با رسانه‌های روسیه اعلام کرد شرکت گوگل برای ادامه فعالیت قانونی در کشور روسیه باید 6 هزار محتوای ثبت شده در پلتفرم یوتیوب را حذف کند و همچنین تعدادی از محتوای رسانه‌های رسمی روسیه را از حالت تعلیق خارج سازد. اخیرا واسیلی پیسکاریف، رئیس کمیسیون تحقیقات مداخله خارجی در دومای روسیه عنوان کرد به تازگی با مقامات گوگل یک جلسه به شکل ویدیو کنفرانس برگزار کردیم که طبق آن گوگل پذیرفت تا تمام محتوایی که قوانین کشور روسیه را نقض می‌کند را در آینده نزدیک حذف کند.

شروط روسیه برای ادامه فعالیت گوگل در این کشور

رئیس کمیسیون سیاست اطلاعات و همکاری با رسانه‌های روسیه در ادامه بیان کرد Google باید برای همخوانی با قوانین سازمان ناظر بر ارتباطات روسیه چند اقدام را انجام دهد تا بتواند به صورت قانونی در این کشور به فعالیت بپردازد. وی افزود از این رو گوگل باید در گام اول 23 اقدام برای سانسور رسانه‌های جمعی روسیه را لغو کند. همچنین این شرکت باید 6 هزار محتوای ممنوع شده شامل ۴ هزار محتوای افراط‌گرایانه، هرزنگاری کودکان، تجارت مواد مخدر و تشویق به خودکشی را حذف کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*