بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون‌

۶ مورد از بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون‌های اپل

اگر دنبال یک اپلیکیشن برای ویرایش یا ساخت ویدیو با آیفون می‌گردید، در اینجا بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم برای iOS را معرفی خواهیم کرد.

برای مونتاژ ویدیوها یا ساخت کلیپ از گالری عکس‌هایتان نیازی به کامپیوتر ندارید. از آنجا که دستگاه‌های آی او اسی در حال قدرتمندتر شدن هستند و به کامپیوترهای واقعی نزدیک می‌شوند، اپلیکیشن‌های ویرایشگر ویدیویی متعددی برای ویرایش یا ساخت یک ویدیو از تصاویر گالری گوشی شما وجود که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ما در اینجا ۶ مورد از بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون یا آیپدهای اپل را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از آن‌ها برای ویرایش فایل‌های ویدیویی خود استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم برای iOS

1- iMovie

بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون‌

هیچ یک از اپلیکیشن های مونتاژ فیلم iOS که در این فهرست وجود دارد به کاملی اپلیکیشن iMovie خود اپل نیست. این اپلیکیشن باید اولین انتخاب شما برای ویرایش ویدیوها در آیفون یا آیپد باشد. رابط کاربری این اپلیکیشن در نگاه اول می‌تواند متفاوت از آن چیزی باشد که از یک اپلیکیشن موبایل انتظار داشتید. iMovie دارای امکانات بسیار خوبی است و یک اپلیکیشن شبیه به نرم افزارهای کامپیوتری مونتاژ ویدیو را روی دیوایس آی او اسی در اختیار شما می‌گذارد.

دو قابلیت مهم این اپلیکیشن می‌تواند برای شما سودمند باشد. این ویرایشگر قدرتمند به شما اجازه می‌دهد از بین ۸ تم کامل همراه با تایتل‌های هماهنگ، ترانزیشن و موسیقی یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این، اپلیکیشن iMovie ده فیلتر متفاوت را برای انتخاب به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از موسیقی و جلوه‌های صوتی داخل اپلیکیشن، انتخاب آهنگ از گالری موسیقی یا حتی دکلمه کردن با صدای خود، یک موسیقی برای متن فیلم تهیه کنید.

اگر می‌خواهید چیز دیگری هستید هم iMovie دارای قابلیت بزرگی است که به شما اجازه می‌دهد یک تریلر حرفه‌ای فیلم نظیر فیلم‌های هالیوودی با گرافیک و نوشته‌ها ایجاد کنید.

شما می‌توانید در این اپلیکیشن فیلم‌هایتان را با رزولوشن 4K یا 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای ذخیره و اشتراک‌گذاری کنید.

2- KineMaster

بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون‌

KineMaster با ابزارهای رایگانی که دارد، یک راه عالی برای ساخت و کار روی ویدیو کلیپ‌ها است. برای شروع، شما می‌توانید یک پروژه را با انتخاب نسبت تصویر از نسبت سینمایی ۱۶ به ۹ گرفته تا نسبت ۱ به ۱ که مناسب اینستاگرام است، آغاز کنید.

سپس وقت اضافه کردن ترانزیشن‌ها، متن، موسیقی و یا هر چیز دیگری به ویدیو در یک رابط کاربری بسیار ساده با استفاده آسان است. شما می‌توانید لایه‌های مختلف ویدیو، تصاویر، استیکرها، جلوه‌های ویژه، متن و دست‌نوشته‌ها را در نتیجه‌ی نهایی با یکدیگر ادغام کنید. در اینجا ابزارهای رایگان خوبی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای جذاب کردن صدا در ویدیو، شما می‌توانید از پریست‌های EQ یا دیگر ابزارهای موجود استفاده کنید. ویدیوها می‌توانند حداکثر با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ویرایش و استخراج شوند. البته اگر می‌خواهید به صورت رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنید، واترمارک نام برنامه در پایین صفحه باقی خواهد ماند. برای برداشتن این واترمارک باید اشتراک KineMaster را تهیه کنید.

3- Videorama Video Editor

بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون‌

یکی دیگر از اپلیکیشن های مونتاژ فیلم برای آی او اس Videomara نام دارد. بعد از باز کردن اپلیکیشن، شما بین سه جهت مختلف ویدیویی افقی، عمودی یا مربعی باید یکی را انتخاب کنید. به عنوان مثال حالت مربعی ایده‌آل برای اینستاگرام است.

یکی از بهترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، امکان دانلود ویدیوها و تصاویر رایگان از وب‌سایت Pixabay است. این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد جلوه‌های ویدیویی و صوتی و همچنین آهنگ‌هایی با حق کپی رایت رایگان را هم دانلود کنید.

در تایم لاین ویرایش، شما ابزارهای ویرایش مرسوم را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد که شامل بخش اضافه کردن متن، تصاویر، موسیقی و فیلترها است. روی اسلایدر ویدیو در بالای آن‌ها ضربه بزنید تا ابزارهای بیشتری نمایان شود. این ابزارها شامل گزینه‌هایی برای ویرایش کلیپ، حذف آن، کپی کردن و یا اضافه کردن جلوه‌های ترانزیشن مختلف است.

نسخه‌ی رایگان این ویرایشگر ویدیویی به شما اجازه ساخت ویدیوهای کوتاه 720p همراه واترمارک را می‌دهد. شما می‌توانید حق اشتراک ماهانه پرداخت کنید تا تمام قابلیت‌های برنامه باز شده و واترمارک نیز حذف شود. علاوه بر این، امکان ساخت ویدیوهای 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیز ممکن خواهد شد و می‌توانید ویدیوهایی با طول بیشتر از ۳ دقیقه ایجاد کنید.

4- InShot

بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون‌

فرقی نمی‌کند می‌خواهید برای پیج اینستاگرامی خود یا هر کجای دیگری یک ویدیو کلیپ مونتاژ کرده و بسازید؛ اپلیکیشن InShot امکانات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار خواهد داد. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه امکان اضافه کردن موسیقی متن به ویدیو است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد از گالری موسیقی‌هایتان یک آهنگ برای اضافه کردن به ویدیو انتخاب کنید و یا از جلوه‌های صوتی یا یک صداگذاری استفاده کنید. همگام‌سازی صدا و ویدیو در این اپلیکیشن خیلی آسان است.

شما می‌توانید به ویدیوهایتان متن، اموجی و یا حتی استیکرهای متحرک اضافه کنید، در حالی که فیلترها و جلوه‌های ثابتی نیز روی تصاویر اعمال کنید. تهیه حق اشتراک ماهانه این اپلیکیشن به شما امکان دسترسی به تمام ترانزیشن‌ها، جلوه‌های ویژه، استیکرها و غیره را خواهد داد. شما همچنین می‌توانید با پرداخت حق اشتراک، ویدیوهایتان را بدون واترمارک ذخیره کنید.

5- Videoshop

بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون‌

یکی دیگر از اپلیکیشن های مونتاژ فیلم در iOS اپل، Videoshop نام دارد. استفاده از رابط کاربری این اپلیکیشن حتی برای بی‌تجربه‌ترین ویرایشگران ویدیویی نیز آسان است. برای شروع شما باید یک ویدیو را وارد برنامه کنید، از طریق خود برنامه فیلمبرداری کرده یا یکی از ویدیوهای وایرال شده در اینترنت را به صورت آنلاین وارد برنامه کنید.

برای آنکه در طول ویرایش به مشکل نخورید، می‌توانید نوار ابزارها را به سلیقه خود ویرایش کنید تا فقط ابزارهایی که به آن‌ها نیاز دارید در اینجا به نمایش درآیند. به طور مثال می‌توانید با ابزارهای اصلاح و تقسیم، یک ویدیو را به چند ویدیو تبدیل کنید؛ در حالی که همچنان طیف گسترده‌ای از ابزارها در دسترس شما قرار دارد. همچنین علاوه بر موسیقی، می‌توانید جلوه‌های صوتی را نیز به ویدیوی خود اضافه کرده یا یا صدای خودتان را ضبط کنید و در پس زمینه ویدیو قرار دهید.

با پرداخت حق اشتراک ماهانه این اپلیکیشن، تعدادی قابلیت اضافه‌تر در اختیار شما قرار می‌گیرد که شامل حذف شدن واترمارک روی ویدیوها، استخراج ویدیوهای 4K، فیلترها و ترانزیشن‌های اضافه‌تر می‌شود.

6- Magisto Video Editor & Maker

بهترین اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان برای آیفون‌

اپلیکیشن Magisto با تمرکز روی شبکه‌های اجتماعی، تمام سختی‌های ساخت یک ویدیوی عالی را بر عهده می‌گیرد. این اپلیکیشن تمام مراحل ویرایش را خودش کنتر خواهد کرد. با استفاده از هوش مصنوعی، ادیتور می‌تواند ویدیو، تصاویر، موسیقی، متن، جلوه‌های ویژه و فیلترها را با یکدیگر ترکیب کند.

بعد از اینکه سبک ویرایش، مثلاً لحظات خاص، خاطره یا مسافرت را انتخاب کردید، نوبت به وارد کردن فایل‌های چندرسانه‌ای مهم است. سپس چند موسیقی مختلف از سبک راک گرفته تا آهنگ‌های سینمایی باید انتخاب شود. شما همچنین می‌توانید از گالری موسیقی گوشی خود نیز یک آهنگ زیبا را به دلخواه خود انتخاب کنید. سپس ویدیو آماده شده و می‌توانید با لمس یک دکمه ساده آن را در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نسخه رایگان این اپلیکیشن از ویدیوهایی با طول حداکثر ۲ دقیقه و نیم پشتیبانی کند. برای نامحدود کردن طول ویدیوها، ابزارهای ویرایشی بیشتر و غیره می‌توانید حق اشتراک ماهانه این اپلیکیشن را بپردازید.

جمع‌بندی

عکاسی یا فیلمبرداری با یک آیفون یا آیپد خیلی آسوده است. اما بسیاری از ما تعداد انبوهی فایل تصویری در دستگاهمان داریم که ممکن است هرگز آن‌ها را مجدداً نبینیم. توسط یکی از این اپلیکیشن های مونتاژ فیلم رایگان که در بالا معرفی شدند شما می‌توانید ویدیویی از خاطره‌انگیزترین تصاویرتان ایجاد کنید و گالری گوشی خود را هم سبک کنید. همه‌ی این کارها با ابزارهایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، انجام می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*