گوشی ایسوس

گوشی ایسوس بخریم یا نه؟!

گوشی ایسوس امروزه جایگاهی به مراتب بهتر از گذشته در بازار تلفن هوشمند دارد. در حالی که تا چند سال پیش بسیاری از کارشناسان شانسی برای موفقیت ایسوس در حوزه موبایل متصور نبودند، این شرکت مسیر خود را ادامه داد.

اگرچه گوشی‌های این برند موفقیت و محبوبیت سامسونگ، هواوی، شیائومی و … را کسب نکردند، اما می‌توان گفت که جایگاه بدی به دست نیاورده‌اند. البته نمایندگی ایسوس در کشورهایی همچون هند بسیار فعال است و موبایل این برند در این کشورها محبوبیت بالایی دارد. امروز می‌خواهیم به این سوال پرتکرار پاسخ دهیم که گوشی ایسوس بخریم یا نه؟! پاسخ دادن به این پرسش نیاز به بررسی دقیق‌تر جزئیات و ویژگی‌های ساختاری موبایل asus دارد. اگرچه در نهایت همه چیز به سلیقه شما مرتبط است، اما باید بدانید که گوشی های ایسوس دقیقا چه تفاوتی با دیوایس‌های سایر برندها دارند و آیا ارزش خرید دارند یا خیر.

استراتژی تولید گوشی ایسوس

برای پاسخ به پرسش گوشی ایسوس بخریم یا نه، بد نیست کمی در مورد استراتژی این شرکت در بخش موبایل صحبت کنیم. این شرکت در چند سال گذشته، استراتژی ساخت گوشی را به طور کلی تغییر داده است. طوری که به گواه کارشناسان تعمیر موبایل ایسوس، تولیدات این برند با تغییرات بسیاری چه در سخت افزار و چه در رابط کاربری و نرم افزار همراه بوده‌اند. این شرکت خود تولیدکننده بسیاری از تجهیزات دستگاه‌های هوشمند است. هنگام تعمیر لپ تاپ ایسوس، به وضوح مشخص است که بسیاری از تجهیزات سیستم، تولید خود asus هستند. با این حال این شرکت در بخش موبایل این چنین عمل نکرده است. از طرفی تنوع مدل گوشی های ایسوس پایین است و خریداران برای انتخاب، با محدودیت مواجه هستند.

گوشی ایسوس

آنچه باید از موبایل ایسوس بدانیم

در پاسخ به این سوال که گوشی ایسوس بخریم یا نه، باید عوامل و فاکتورهای مختلفی را مد نظر داشته باشیم. گوشی های ایسوس با عنوان Zenfone و در سری‌های مختلف وارد بازار شده‌اند. در این گوشی‌ها از پردازنده‌های بسیار با کیفیتی استفاده شده است و از نظر جنس بدنه هم قابل قبول هستند. zenfone max ، selfie zenfone در سال 2016 عرضه شدند و به نوعی نشان دادند که این شرکت می‌تواند در بازار موبایل هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. در واقع می‌توان گفت که دوام و استحکام، ویژگی مشترکی است که تمامی گوشی های ایسوس از آن برخوردار هستند. چیزی که تقریبا همه کاربران این برند هم آن را تایید می‌کنند. در سال 2020، ایسوس به شکلی قدرتمندتر به بازار موبایل بازگشت.  ZenFone 6 به عنوان یک پرچمدار از این برند بسیار خوب عمل کرد و با چیپست اسنپدراگون 855، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، دوربین 48 مگاپیکسلی با مکانیزم تلنگر منحصربه‌فرد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، خود را به صورت ویژه در میان کاربران معرفی کرد. ROG Phone 2 هم یک گوشی گیمینگ بسیار پرطرفدار و خوش ساخت است که گیمرها قطعا آن را دوست خواهند داشت.

گوشی های ایسوس چه مزایا و معایبی دارند؟

اگر هنوز به پاسخ سوال گوشی ایسوس بخریم یا نه نرسیده‌اید، باید مزایا و معایب آنها را بدانید.

مزایای گوشی های ایسوس

گوشی‌هایی که ایسوس تولید می‌کند، از نظر استحکام و مقاومت در برابر ضربه و عوامل محیطی در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت گوشی asus باتری قوی آن است که توانایی نگهداری شارژ برای مدت طولانی را دارد.

گوشی های ایسوس در مقایسه با هم ردیف‌های خود در برندهای مطرح، قیمت بسیار پایین تر و مناسب‌تری دارند.

معایب موبایل ایسوس

متاسفانه گزارش‌های زیادی مبنی بر نایاب بودن قطعات جانبی گوشی‌های ایسوس وجود دارد. بنابراین در صورت آسیب دیدگی فیزیکی موبایل این برند شرایط راحتی برای تعمیر آن نخواهید داشت.

موبایل ایسوس از نظر طراحی ظاهری چندان متنوع نیست و اکثر مدل‌های آن در سال‌های گذشته، از نظر ظاهری شبیه به هم بوده‌اند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*