بازی موبایل Apex Legends

بازی موبایل Apex Legends رسما تایید شد

شرکت EA که تا پیش از این هم اشاراتی به بازی موبایل Apex Legends – اپکس لجندزی کرده بود، سرانجام از آن به صورت رسمی رونمایی کرد.

بازی موبایل Apex Legends هیجان انگیز به نظر می‌رسد و می‌تواند به یک رقیب جدی برای پابجی موبایل، کال آف دیوتی موبایل و فورتنایت تبدیل شود.

بازی موبایل Apex Legends در راه است

بازی اپکس لجندز در ماه فوریه 2019 بدون تبلیغات و به صورت ناگهانی منتشر شد و به سرعت توانست میلیون‌ها مخاطب جذب کند. این بازی که به زودی وارد فصل نهم می‌شود، هنوز هم محبوبیت بالایی دارد و یکی از پرطرفداران عناوین سبک بتل رویال است. بدیهی بود که سازندگان بخواهند آن را به پلتفرم‌های بیشتری بیاورند و رئیس شرکت EA، بلیک یورگنسن نیز تا پیش از این اعلام کرده بود که تیم سازنده بازی در تلاش است تا نسخه گوشی‌های هوشمند آن را توسعه دهد. این مسئله حالا رنگ واقعیت به خود گرفته و بازی موبایل Apex Legends سرانجام معرفی شد.

بازی موبایل Apex Legends

طبق اعلام شرکت سازنده، نسخه آزمایشی این بازی به زودی برای هند و فیلیپین منتشر می‌شود و پس از اصلاحات اولیه، می‌توانیم منتظر عرضه آن برای دیگر بخش‌های جهان باشیم. ناگفته نماند که این نسخه موبایلی از نسخه‌های رایانه‌های شخصی و کنسولی، مستقل خواهد بود و از قابلیت کراس پلی (بازی کردن میان پلتفرمی) بهره نمی‌برد. البته این اثر هم به صورت فری تو پلی (رایگان) عرضه می‌شود و دارای بخش خرید درون برنامه‌ای خواهد بود. توسعه این نسخه هم بر عهده استودیوی ریسپاون (Respawn) بوده و هیچ شرکت دیگر در ساخت آن نقش نداشته است.

بر خلاف فورتنایت که در ابتدا برای آی او اس عرضه شد و نسخه اندرویدی آن پس از چند ماه در دسترس قرار گرفت، بازی موبایل اپکس لجندز از همان اول، برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس انتشار خواهد یافت اما هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد. به زودی اطلاعات بیشتری از این نسخه اعلام می‌شود که آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*