گوشی انعطاف پذیر میان رده هواوی

هواوی سه گوشی انعطاف پذیر میان رده و اقتصادی عرضه می‌کند

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد هواوی امسال سه گوشی انعطاف پذیر میان رده وارد بازار می‌کند که قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به مدل‌های کنونی دارند.

دو سال از زمان ظهور گوشی‌های تاشو به بازار می‌گذرد و اکنون شرکت‌های مختلفی شانس خودشان را در این بازار امتحان کرده‌اند. تولیدکنندگانی مانند سامسونگ و هواوی تلاش می‌کنند این محصولات را مثل گوشی‌های هوشمند موجود، به محصولات عادی تبدیل کنند و تجربه کار با گوشی‌های تاشو را در اختیار تمام کاربران بگذارند.

در حالی که سامسونگ طی چند ماه گذشته از چندین دیوایس منعطف رونمایی کرده است، هواوی به خاطر تحریم‌هایی که دولت ایالات متحده علیه آن اتخاذ کرده، موفق به رونمایی از محصولات جدیدی نشده است. اما به نظر می‌رسد غول چینی عقب نشینی نخواهد کرد و آماده‌ی بازگشت است.

بر اساس گزارش جدیدی که DigiTimes منتشر کرده، هواوی قصد دارد سه گوشی انعطاف پذیر جدید را راهی بازار موبایل کند. نکته‌ای که در خصوص این محصولات حائز اهمیت است، برچسب قیمتی است که آن‌ها را بین گوشی‌های میان‌رده بازار قرار می‌دهد.

پایین آمدن قیمت گوشی‌های تاشو آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند و باعث می‌شود آسوده‌تر در دسترس مشتریان قرار بگیرند. وقتی قیمت این محصولات کاهش پیدا کند، با افزایش تقاضا مواجه می‌شوند و بسیاری از دیگر برندها نیز به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو خواهند پیوست. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که محبوبیت گوشی‌های منعطف افزایش پیدا خواهد کرد و عرضه جهانی پنل‌های نمایشگر AMOLED در سال ۲۰۲۱ نیز از ۴.۴ میلیون در سال به ۱۲ میلیون قطعه در سال خواهد رسید.

تاریخ عرضه سه گوشی انعطاف پذیر میان رده هواوی

هنوز زمان دقیق معرفی گوشی های منعطف و اقتصادی هواوی مشخص نیست. به جز هواوی، سازندگانی نظیر سامسونگ و ایسوس نیز اواخر امسال از گوشی‌های تاشو جدیدی رونمایی خواهند کرد. تی سی ال هم اخیراً از یک گوشی مفهومی رونمایی کرده که یک گوشی تاشو/رولی به نام Fold ‘n Roll را به نمایش می‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*