آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۳۱ سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۳۱ سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۳۱ سامسونگ منتشر شد. Galaxy A31 گوشی میان‌رده سامسونگ است که سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه شده بود.

سامسونگ گوشی Galaxy A31 خودش را به همراه چندین دیوایس دیگر به اندروید ۱۱ آپدیت کرد. این آپدیت آخرین نسخه رابط کاربری UI و قابلیت‌های ذاتی اندروید ۱۱ را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های رده پایین سامسونگ می‌آورد.

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۳۱

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۳۱ در کره جنوبی دریافت شده است. این به‌روزرسانی OTA که با شماره فریمور A315NKSU1CUD3 برای کاربران منتشر شده است، حجمی حدود ۲ گیگابایت داشته و One UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۱ گوگل را به دیوایس اضافه می‌کند. سامسونگ این گوشی را اواخر اسفند ماه سال گذشته همراه با اندروید ۱۰ و One UI 2.0 وارد بازار کرد. اکنون One UI 3.1 باعث بهبود چندین بخش در بخش نرم افزاری گوشی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ آپدیت One UI 3.1 را برای پرچمداران قدیمی و میان‌رده‌هایش منتشر می‌کند

One UI 3.1 از رابط کاربری بهبود یافته، قابلیت Private Share، حذف اطلاعات مکانی از تصاویر، ویجت‌های بیشتر در صفحه قفل، تماس ویدیویی در پس زمینه، بهبود اپلیکیشن‌های پیش فرض و غیره بهره می‌برد. علاوه بر این قابلیت‌های خود اندروید ۱۱ نظیر مجوزهای یک‌بار مصرف، ریست خودکار مجوز اپلیکیشن‌ها، حباب‌های چت و اضافه شدن بخش مکالمات در منطقه نوتیفیکیشن‌ها نیز همراه این آپدیت هستند.

گرچه کاربران کره‌ای گزارش دریافت این به‌روزرسانی را داده‌اند، اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده کاربران گلکسی A31 در دیگر نقاط جهان نیز آن را دریافت کنند. طبق زمانبندی این گوشی باید به‌روزرسانی جدید خودش را در ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد/تیر ۱۴۰۰) دریافت می‌کرد، اما حالا چند ماه زودتر این اتفاق افتاده است. سامسونگ پیشتر گفته بود که این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های میان‌رده و حتی گوشی‌های پرچمدار قدیمی خودش هم عرضه خواهد کرد.

اگر می‌خواهید بررسی کنید که آیا این آپدیت برای گوشی شما هم منتشر شده یا خیر،‌ باید از گوشی خود به مسیر Settings > Software update بروید و در صورت موجود بودن به‌روزرسانی روی گزینه Download and install کلیک کنید.