لنوو یوگا دوئت ۲۰۲۱

لپ تاپ هیبریدی لنوو یوگا دوئت ۲۰۲۱ با پردازنده نسل یازدهمی اینتل معرفی شد

لپ تاپ هیبریدی لنوو یوگا دوئت ۲۰۲۱ – Lenovo Yoga Duet 2021 با پردازنده نسل یازدهمی اینتل، نمایشگر لمسی و قیمت هزار دلاری معرفی شد.

لنوو در رویداد YOGAxXiaoxin که در چین برگزار شد، از نسل جدید دستگاه‌های برند یوگا خود رونمایی کرد. لنوو یوگا 5G یکی از این محصولات است که نخستین کامپیوتر شخصی 5G جهان با یک خشاب سیم کارت محسوب می‌شود.

اما به همراه این محصول، شاهد رونمایی از لپ تاپ هیبریدی لنوو یوگا دوئت ۲۰۲۱ نیز بودیم که بسته به نیاز کاربر، می‌تواند  تغییر حالت بدهد. این اجازه می‌دهد کاربر بتواند از دستگاه خود در چند حالت مختلف بسته به کاری که انجام می‌دهد، استفاده کند.

لپ تاپ هیبریدی لنوو یوگا دوئت ۲۰۲۱

وقتی کیبورد را از این دستگاه جدا کنید، لنوو یوگا دوئت به یک تبلت تبدیل می‌شود و می‌توانید از صفحه لمسی آن استفاده کنید. و وقتی کیبورد را به آن متصل می‌کنید، دوئت را به یک لپ تاپ تبدیل می‌کنید و می‌توانید برای انجام کارهای روزمره خود به عنوان یک کامپیوتر از آن استفاده کنید. نمایشگر این لپ تاپ دارای ۴۰۹۶ سطح حساس به فشار است و این یعنی می‌توانید آثار دیجیتالی خوبی را هم همراه آن خلق کنید.

از نظر مشخصات فنی، این لپ تاپ/تبلت به یک نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی IPS با نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۳۵۰ پیکسلی تجهیز شده است. این نمایشگر همچنین روشنایی ۴۵۰ نیت، پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB، گواهی فیلتر نور آبی از Rhine و فناوری DC Dimming را نیز ارائه می‌کند.

لنوو یوگا دوئت ۲۰۲۱ از پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i5 113567 قدرت می‌گیرد که ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز آن را همراهی می‌کند. یک باتری ۴ سلولی ۴۱ وات ساعتی نیز می‌تواند با هر بار شارژ کامل نمایشگر دیوایس را تا نزدیک به ۱۳ ساعت روشن نگه دارد.

این لپ تاپ در یک رنگ خاکستری (Space Gray ) و با قیمت پایه حدود ۱۰۰۰ دلاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*