هواوی میت 50 پرو با باتری غول‌پیکر از راه خواهد رسید

هواوی میت 50 پرو – Huawei Mate 50 Pro می‌خواهد از عمر باتری بالا برای ترغیب خریداران به خرید این گوشی و نادیده گرفتن نبود سرویس های گوگل استفاده کند.

هواوی میت 50 پرو – Huawei Mate 50 Pro در نظر دارد از عمر باتری بالا به عنوان یکی از اهرم‌های بازاریابی خود استفاده کند و به همین منظور نیز از یک باتری غول‌پیکر برای ارائه عمر باتری بیشتر از سایر گوشی‌های موجود بهره خواهد برد. هواوی تا به اینجای کار عملکرد بی سروصدایی را در سال ۲۰۲۱ داشته است. معمولاً در این موقع از سال شاهد عرضه عضو جدید سری پی – که انتظار می‌رود هواوی پی 50 باشد- می‌بودیم، اما به نظر می‌رسد که عرضه این دستگاه کمی به تأخیر افتاده است.

بنابراین احتمالاً تا مهرماه سال جاری هواوی Mate 50 معرفی نخواهد شد. تا به اینجای کار اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی منتشر نشده بود تا اینکه یک منبع چینی اعلام کرد که ممکن است هواوی این گوشی را با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه کند. باتری هواوی میت 50 پرو دارای ظرفیت بالایی است که آن را درگوشی‌های عادی مشاهده نمی‌کنیم. دلیل این امر می‌تواند بزرگ شدن بیش از حد گوشی باشد که کاربرپسند نیست. گوشی‌هایی بوده‌اند که با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه شده‌اند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز امری عادی تلقی می‌شود. اما از هر نظر، باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری غول‌پیکر است.

سایر مشخصات هواوی میت 50 پرو

هوآوی میت ۵۰ پرو / پردازنده کایرین ۹۰۰۰

این تنها اطلاعات لو رفته نیست. گفته می‌شود هواوی میت 50 پرو با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی اولد، تراشه کایرین ۹۰۰۰ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی همراه خواهد بود. در بخش دوربین نیز شاهد دوربین دوگانه در جلو و دوربین چهارگانه در پشت دستگاه خواهیم بود.

البته راهی برای راستی آزمایی این اطلاعات وجود ندارد و ممکن است صرفاً لیست مشخصات مورد نظر یک طرفدار باشد. همگی از مشکلات کمبود تراشه هواوی که با تحریم‌های آمریکا علیه این برند چینی تشدید شده است، آگاه هستیم. اما پیش از این نیز گفته شده بود که هواوی از تراشه‌های کایرین ذخیره شده در انبارهای خود برای هواوی پی 50 استفاده خواهد کرد.

تحریم‌های مورد اشاره سبب کاهش سهم هواوی در خارج از بازار چین شده است و علیرغم تلاش بسیار زیاد هواوی برای ارائه سرویس های جایگزین توانمند برای سرویس‌های گوگل، دیگر جایگاه قبلی را ندارد.

باید صبر کنیم و ببینیم پی 50 چه چیزی برای عرضه خواهد داشت، زیرا احتمالاً هواوی میت 50  و به تبع آن هواوی میت 50 پرو نیز از همان الگوی پایه پیروی خواهند کرد.

نظر شما کاربران گجت نیوز در این باره چیست؟ آیا باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری می تواند شما را مجاب به خرید این گوشی کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*