گریت وال تانک 800

گریت وال تانک 800 معرفی شد؛ با رولزرویس کولینان چینی‌ها آشنا شوید

گریت وال تانک 800 در نمایشگاه شانگهای چین معرفی شد. شاسی بلند جدید گریت وال به رولزرویس کولینان شباهت زیادی دارد. در ادامه با مشخصات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

گروه خودروسازی گریت وال چین اخیرا برند جدید تانک را تاسیس کرد تا بتواند شاسی بلندهای مختلفی را وارد بازار کند و سبد محصولات خود را توسعه دهد. برند جدید گریت وال توانست با عرضه اولین محصول خود یعنی تانک 300 خوش بدرخشد و اکنون نیز در نمایشگاه شانگهای چین از محصول جدید خود به نام تانک 800 در قالب یک پروتوتایپ نزدیک به تولید پرده برداشت. گریت وال تانک 800 به عنوان محصول پرچمدار تانک محسوب می‌شود و بیانگر توانایی‌های این برند خواهد بود.

مشخصات گریت وال تانک 800

گریت وال تانک 800

تانک 800 از لحاظ طراحی به جلوپنجره بسیار بزرگ، چراغ‌های جلوی بزرگ و استایلی جعبه‌ای شکل مجهز شده که در این شاسی بلند لوکس سلطنتی ظاهر بسیار جذابی را به وجود آورده‌اند. علاوه بر این، طراحان با ترکیب رنگ بنفش و طلایی باعث افزایش جذابیت این کانسپت شده‌اند.

گریت وال تانک 800

این شاسی بلند چینی از یک موتور 3 لیتری V6 بهره می‌برد که شرکت گریت وال به صورت ویژه آن را توسعه داده است. در کنار این پیشرانه یک سیستم پلاگین هیبریدی نیز قرار خواهد گرفت که باعث افزایش قدرت و بهبود مصرف سوخت خواهد شد. قدرت تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس 9 سرعت اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

گریت وال تانک 800

تانک 800 در کابین همانند رولزرویس کولینان از رو سقفی ستاره‌ای، درهای جلو و عقب برقی، پرده پنجره‌های جانبی و صندلی‌های عقب فرست کلاس بهره می‌برد. طراحان با استفاده از متریال مرغوب نظیر کریستال، فلز، چوب، چرم و حتی مخمل توانستند ظاهر لوکسی را در کابین این شاسی بلند چینی ایجاد کنند.

گریت وال تانک 800

شرکت گریت وال برای این شاسی بلند جدید خود تکنولوژی خودران سطح سه و سیستم تعلیق تطبیقی برای آفرود نیز در نظر گرفته است. نسخه تولیدی این شاسی بلند از سال 2022 روانه بازار چین خواهد شد.