پژو پارس جدید

ایران خودرو به دنبال عرضه پژو پارس جدید به بازار است

ایران خودرو قصد دارد پژو پارس جدید را با امکانات جدید به همراه تغییرات ظاهری بیرونی و داخلی به بازار عرضه کند. در ادامه با مشخصات احتمالی پژو پارس پلاس آشنا خواهیم شد.

در روزهای پایانی سال 99 خبرهایی از تولید پژو پارس پلاس منتشر شده بود، اما اکنون شواهد حاکی از آن است که گروه صنعتی ایران خودرو به صورت جدی روی ساخت پژو پارس جدید تمرکز کرده و قصد دارد نسخه جدیدی از این سدان محبوب را به بازار خودرو کشور عرضه کند. طبق خبرهای منتشر شده پژو پارس از لحاظ بیرونی و درونی با تغییرات زیادی مواجه خواهد شد. همچنین قرار است نشان پژو از روی این خودرو حذف و به جای آن نشان ایران خودرو درج شود. در واقع ساختار و سازه اصلی پژو پارس با تغییراتی همراه نخواهد شد و فقط قرار است از لحاظ ظاهری ارتقا پیدا کند.

مشخصات پژو پارس جدید

منابع حوزه خودرو اعلام کردند پژو پارس جدید از یک موتور XU پلاس و TU5 پلاس بهره خواهد برد که می‌تواند قدرتی برابر با 105 تا 112 اسب بخار و گشتاور 150 تا 160 نیوتن‌متر را تولید کند. گیربکس 5 سرعت و 6 سرعت دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارند.

این خودرو از لحاظ امکانات نیز بهبود نسبی را تجربه خواهد کرد که از جمله امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره‌ای، دوربین عقب، چراغ روشنایی روز، صندلی‌های برقی جلو، 2 کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه اتوماتیک، سانروف، تریم داخلی چرم و پارچه، کامپیوتر سفر جدید و سنسور باد لاستیک اشاره کرد.