ویروس کرونا

بیل گیتس: بحران ویروس کرونا تا پایان سال 2022 به پایان خواهد رسید

بیل گیتس در جدیدترین مصاحبه خود با اشاره به سریع بودن روند واکسیناسیون عنوان کرد بحران ویروس کرونا تا پایان سال 2022 به پایان خواهد رسید.

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود بر اهمیت توزیع بیشتر واکسن کرونا در تمام کشورها تاکید کرد و گفت با توجه به روند فعلی توزیع واکسن انتظار می‌رود بحران ویروس کرونا تا پایان سال 2022 به پایان برسد و مردم بتوانند به زندگی عادی خود برگردند. وی افزود همچنین با توزیع بیشتر واکسن کرونا تا پایان سال آینده میزان ابتلا به کروناویروس به میزان چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

خارج شدن از بحران ویروس کرونا تا پایان سال آینده

بنیانگذار مایکروسافت در ادامه بیان کرد طی سه یا چهار ماه آینده فرایند واکسیناسیون در آمریکا و کشورهای توسعه یافته به طور کامل انجام خواهد شد و این کشورها مازاد واکسن‌ها را به کشورهای در حال رشد تحویل خواهند داد. وی افزود واکسن‌های فعلی با حداکثر کارایی در حال توزیع هستند، هرچند اثرات جانبی زیانباری در برخی از آنها دیده شده است، اما به طور کلی برای ایجاد مصونیت در مقابل ویروس کرونا کارآمد هستند. بیل گیتس تاکید کرد برنامه‌هایی برای توزیع عادلانه واکسن نیز در دستور کار سازمان‌های جهانی قرار دارد تا در کمترین زمان ممکن تمام کشورها به واکسن دسترسی پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*