فیلم Another Round

نسخه بازسازی شده فیلم Another Round توسط دی‌کاپریو تولید می‌شود

لئوناردو دی‌کاپریو با خرید حق امتیاز بازسازی فیلم Another Round، به‌عنوان تولیدکننده نسخه انگلیسی زبان این فیلم معرفی شد.

فیلم یک دور دیگر (Another Round) در اسکار ۲۰۲۱ موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد و توماس وینتربرگ نیز طی یک سخنرانی تأثیرگذار، این عنوان مهم را به دختر از دست رفته‌اش (آیدا) که قرار بود نقش فرزند مارتین (مدس میکلسن) را بازی کند تقدیم کرد. آیدا درست چهار روز بعد از شروع فیلمبرداری، در تصادفی ناگهانی جان سپرد.

پس از موفقیت‌های چشمگیر این کارگردان دانمارکی، شرکت‌های زیادی تصمیم به تولید نسخه بازسازی شده فیلم Another Round گرفتند؛ اما طی رقابت سنگینی که بین افراد نام‌آشنایی مانند جیک جیلنهال، الیزابت بنکس، لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر دیویسون و کمپانی‌هایشان انجام شده بود، دی‌کاپریو و جنیفر دیویسون موفق به شکست رقبای خود شدند. کمپانی Appian Way که به این دو نفر تعلق دارد، نسخه انگلیسی زبان فیلم «یک دور دیگر» را تولید خواهد کرد.

نقش دی‌کاپریو در نسخه انگلیسی فیلم Another Round

علاوه‌بر بر این موارد، احتمال حضور دی‌کاپریو در بازسازی فیلم Another Round به‌عنوان بازیگر اصلی نیز وجود دارد. خیلی‌ها نسبت به این خبر واکنش مثبتی داشته‌اند زیرا قرار گرفتن او در نقش مردی میان‌سال و افسرده که با بحران‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند، می‌تواند بسیار جذاب باشد. هنوز چیز زیادی از جزئیات این موضوع در دسترس نیست اما اگر قرار باشد لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم بازی کند، به احتمال قوی سراغ شخصیت مارتین (مدس میکلسن) خواهد رفت.

دی‌کاپریو و جنیفر دیویسون در این پروژه تنها نخواهند بود و تولیدکنندگان دیگری مانند نگین سلماسی و برد وستون نیز به مجموعه اضافه شده‌اند. وظیفه نظارت بر امر تولید هم بر عهده مایک همپتون از کمپانی Appian Way خواهد بود. با توجه به داغ بودن این موضوع و اضافه شدن افراد بیشتر به پروژه، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد استخدام یک یا چند نویسنده برای نگارش فیلم‌نامه نسخه انگلیسی زبان فیلم Another Round خواهیم بود.

فیلم Another Round

وینتربرگ که داستان فیلم اصلی را به همراه توبیاس لیندولم تحت عنوان Druk نوشته است، یکی از تهیه‌کننده‌های اجرایی نسخه بازسازی شده نیز خواهد بود. «یک دور دیگر» داستان چهار معلم میانسال را روایت می‌کند که با توجه به کلافگی‌ از روزمرگی‌های زندگی و بحران‌های درونی‌، دست به کاری عجیب می‌زنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا با افزایش سطح الکل خون‌شان، زندگی را به چیزی لذت‌بخش‌تر از گذشته تبدیل کنند. فیلم Another Round با نگاه اروپایی منحصربه‌فردش مصرف الکل را بازبینی می‌کند. در این نوع نگاه، الکل یک عنصر شیطانی نیست و بیشتر در انتخاب‌های شخصیت‌ها، روابط خانوادگی و تغییرات درونی خلاصه می‌شود. باید صبر کنیم تا ببینیم نسخه بازسازی‌ شده و انگلیسی زبان فیلم از چه زوایایی این موضوع را بررسی خواهد کرد.

نظر شما درباره بازسازی فیلم Another Round چیست؟ آیا ساخت نسخه انگلیسی زبان را کار درستی می‌دانید یا حس می‌کنید توماس وینتربرگ هم مجذوب سرمایه‌های کلان هالیوود شده و از اصل خودش فاصله گرفته است؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*