اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل به شایعه استخدام چینی‌ها در اصفهان واکنش نشان داد

اخیرا در فضای مجازی ویدیویی مبنی بر استخدام کارکنان چینی توسط فروشگاه ایرانسل در اصفهان منتشر شد که در همین رابطه اپراتور ایرانسل با انتشار اطلاعیه‌ای به این شایعه واکنش نشان داد.

اخیرا در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی مبنی بر استخدام کارکنان چینی توسط  فروشگاه ایرانسل در اصفهان منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت. در این ویدیو فردی با تصویربرداری از حضور تعدادی از افراد چینی در خیابان مقابل فروشگاه محصولات و خدمات ایرانسل در اصفهان مدعی شد اپراتور ایرانسل به استخدام کارکنان چینی به جای کارکنان ایرانی اقدام کرده است. در همین راستا اپراتور ایرانسل با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب این شایعه واقعیت ماجرا را شرح داد.

اطلاعیه اپراتور ایرانسل به شایعه استخدام چینی‌ها

اپراتور ایرانسل

اطلاعیه ایرانسل در خصوص شایعه استخدام چینی‌ها در اصفهان به شرح زیر است:

با توجه به انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی و اظهار مطالبی در آن مبنی بر استخدام کارکنان چینی به جای کارکنان ایرانی در فروشگاه محصولات و خدمات ایرانسل در اصفهان، به اطلاع می‌رساند، افراد مشاهده شده در ویدیو، ۱۱ نفر تبعه جمهوری خلق چین بوده‌اند که حوالی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، برای خرید سیم کارت، به فروشگاه ایرانسل در این شهر مراجعه و پس از انجام امور اداری مربوطه، فروشگاه ایرانسل را ترک کرده‌اند.

افراد فوق، به دلیل لزوم رعایت موازین بهداشتی در دوران کرونا، در فضای باز بیرون از فروشگاه ایرانسل مستقر و به نوبت وارد فروشگاه شده‌اند. پس از حضور ایشان در فروشگاه ایرانسل و تکمیل فرم‌های درخواست مربوطه توسط آنان، امور احراز هویت، ثبت‌نام و تحویل سیم کارت، مطابق با موازین قانونی، توسط همکاران فروشگاه ایرانسل انجام شده است.

اپراتور ایرانسل

گفتنی است دو تصویر منتشر شده در این خبر از ویدیوی ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته فروشگاه ایرانسل تهیه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاملا صحت داره و کارمند ایرانسل اند حتی میتونم بگم کدوم رستوران غذا میخورن باهاشون برخورد داشتم قبلا داخل همونجایی که غذا سفارش میدن