بهترین بازی های

نگاهی به بهترین بازی های منتشر شده در فروردین ۱۴۰۰

در اینجا به معرفی بهترین بازی های منتشر شده در فروردین ماه ۱۴۰۰ برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی خواهیم پرداخت.

در نخستین ماه فصل بهار، بازی‌های مختلفی به بازار آمدند. از عناوین کنسولی و آثار انحصاری کامپیوترهای شخصی گرفته تا بازی‌های پلتفرم موبایل که سروصدای زیادی به‌پا کردند و توانستند ماه راضی‌کننده‌ای را برای گیمرها رقم بزنند. اگر به بازی‌های ویدیویی علاقه دارید و می‌خواهید تازه‌ترین آثار منتشر شده را تجربه کنید، فهرست بهترین بازی های فروردین ۱۴۰۰ کمک‌تان خواهد کرد تا با خیال راحت از بین عناوین موجود، دست به انتخاب بزنید.

بازی‌های منتشر شده در فروردین ماه

طرفداران سبک شوتر سوم شخص، استودیو مشهور پیپل کن فلای (People Can Fly) را به‌خوبی می‌شناسند. این تیم لهستانی با تولید بازی‌های شاخصی مثل Gears of War و Bulletstorm، به شهرت جهانی رسید و در فروردین ۱۴۰۰ نیز با بازی Outriders به استقبال گیمرها آمد. این شوتر سوم شخص خوش‌ساخت با در اختیار داشتن تم علمی‌ تخیلی و استفاده از المان‌های نقش‌آفرینی، تجربه سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد و می‌تواند برای ساعت‌های زیادی، مخاطب را درگیر جهان خودش کند.

اگر به‌دنبال بهترین بازی های دونفره می‌گردید، ساخته جدید استودیو هیزلایت (Hazelight) را از دست ندهید. بازی It Takes Two داستان زوجی را روایت می‌کند که در زندگی زناشویی‌شان دچار مشکلات مختلفی شده‌اند. این زن و شوهر طی اتفاقی عجیب و ناگهانی، تبدیل به عروسک‌های کوچکی می‌شوند و تنها چاره‌شان برای بازگشت به حالت اولیه، برطرف کردن اختلافات به کمک یک کتاب سخنگو است. این عنوان مهیج تنها به‌صورت دونفره و کوآپ قابل بازی خواهد بود و به‌عنوان یکی از بهترین بازی های این ماه شناخته می‌شود.

فرنچایز مانستر هانتر طی این سال‌ها علاوه‌بر مخاطبین شرقی، غربی‌ها را نیز به‌سمت خود کشانده است. بازی Monster Hunter Rise در فروردین ۱۴۰۰ منتشر شد و توانست در فهرست بهترین بازی های ماه گذشته جای گیرد. در حال حاضر برای تجربه این اکشن نقش‌آفرینی خوش‌ساخت، باید یک عدد نینتندو سوییچ داشته باشید اما به احتمال قوی در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار بازی برای پی‌سی خواهیم بود. اگر کشتن هیولاها و گشت و گذار در محیط‌های بزرگ برای‌تان جذابیت دارد، به هیچ‌وجه این عنوان را از دست ندهید.

و اما به‌عنوان آخرین اثر از فهرست بهترین بازی های ماه گذشته، یک بازی موبایل سرگرم‌کننده را پیشنهاد می‌کنیم. بازی Unruly Heroes ابتدا در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و مدتی بعد مهمان کنسول‌های خانگی شد. در فروردین ۱۴۰۰ شاهد عرضه این عنوان برای اندروید و آی او اس بودیم و حالا افرادی که با موبایل‌هایشان بازی می‌کنند، امکان تجربه بازی را خواهند داشت.

این اثر خلاقانه در سبک پلتفرمر ساخته شده و از المان‌های مترویدونیا برخوردار است. اگر نگاهی به تصاویر و تریلرهای Unruly Heroes بیندازید، متوجه خواهید شد که با یکی از بهترین بازی های این سبک طرف هستید. عنوانی که علاوه‌بر گیم‌پلی مهیج‌اش، گرافیک هنری چشم‌نوازی دارد و می‌تواند برای مدت‌های زیادی سرگرم‌تان کند.

بهترین بازی های فروردین ۱۴۰۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*