تراشه اسنپدراگون 888 پلاس

تراشه اسنپدراگون 888 پلاس قرار است در گوشی‌های سه ماه سوم امسال استفاده شود

قرار است Snapdragon 888 Plus نیمه دوم امسال راهی بازارها شود. همچنین تراشه اسنپدراگون 888 پلاس قرار است در پرچمداران سه ماه سوم امسال استفاده شود.

از زمانی که آنر از هواوی جدا شده است، توانسته مجوز همکاری مجدد با کوالکام را دریافت کند. این کمپانی اکنون در حال کار بر روی گوشی هوشمند آنر 50 پرو پلاس است و انتظار می‌رود در این گوشی از اسنپدراگون 888 بهره ببرد. بنا بر گفته‌ی افشا کننده معروف، Digital Chat Station، قرار است آنر یکی از شرکت‌هایی باشد که از تراشه اسنپدراگون 888 پلاس بهره می‌برد.تراشه اسنپدراگون 888 پلاس

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هم اکنون کوالکام در حال آزمایش کردن Snapdragon 888 Plus (یا Pro) است و احتمالا در سه ماه سوم سال میلادی جاری، شاهد گوشی‌هایی با این تراشه به روز شده باشیم. انتظار می‌رود همانند تراشه‌های اسنپدراگون 855 و 865، این چیپست نیز عملکرد کمی بهتر نسبت به نسخه اصلی خود ارائه دهد.

انتظار می‌رود در ماه می شاهد رونمایی سری 50 آنر باشیم. گل سر سبد این سری باید آنر 50 پرو پلاس باشد و احتمالا از اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد. آنر قصد دارد سری مجیک را برای رقابت برای سری پی و میت هواوی احیا کند و تراشه به روز شده کوالکام می‌تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*