سریال House of The Dragon

اولین تصاویر سریال House of The Dragon منتشر شد

خبر ساخت اسپین‌آف گیم‌ آو ترونز هواداران را به وجد آورد و حالا نخستین تصاویر سریال House of The Dragon، بازیگران اصلی را نشان می‌دهد.

با قطعی شدن ساخت پیش‌درآمد مجموعه بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره فیلم‌برداری سریال House of The Dragon آغاز شد. اولین تصاویر منتشر شده از روند ساخت پروژه جدید شبکه HBO، مت اسمیت و اما دارسی را در لباس مخصوص خاندان تارگرین نشان می‌دهند.

از زمانی که سریال گیم آو ترونز در سال ۲۰۱۹ به اتمام رسید، شبکه اچ بی او همیشه مشتاق توسعه پروژه جدیدی در دنیای فانتزی جورج آر. آر. مارتین بوده است. اولین تلاش این شبکه The Long Night نام داشت که به‌اتمام نرسید و در مراحل آزمایشی کنسل شد. اما سریال House of The Dragon که بر اساس داستان آتش و خون از مارتین ساخته شده است، با موفقیت ادامه پیدا کرد و در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری را طی می‌کند.

این سریال در پاییز سال ۲۰۱۹ معرفی شد و تیم بازیگری‌اش نیز در سال گذشته به پروژه پیوستند. اچ بی او مجموعه جدیدش را برای نمایش در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کرده است. رایان کاندال و کارگردان اسبق گیم آو ترونز، میگل ساپوچنیک علاوه‌بر حضور به‌عنوان دستیاران شورانر، هدایت بازیگران سریال را نیز بر عهده دارند.

اولین تصاویر سریال House of The Dragon

اولین تصاویر این سریال توسط وب‌سایت دیلی میل منتشر شده‌اند و نشان‌دهنده مت اسمیت و اما دارسی در نقش تارگرین‌ها هستند. اسمیت نقش دیمون تارگرین را بازی می‌کند و دارسی نیز به‌عنوان برادرزاده و همسر آینده او مقابل دوربین می‌رود. تصاویر منتشر شده از سریال House of The Dragon این دو را در حال قدم زدن در امتداد سواحل کورن‌وال نشان می‌دهند. پس از اتمام گفت‌وگو، دارسی از اسمیت دور شده و به‌طرف دریا حرکت می‌کند. اگر به تصاویر دقت کنید، می‌توانید رنگ پلاتینیومی موهای بازیگران را ببینید. رنگی که با توجه به موهای دنریس در گیم آو ترونز، حس آشنایی را منتقل می‌کند و نشان از خاندان تارگرین دارد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

افرادی که به‌طور گسترده و عمیقی با داستان «نغمه یخ و آتش» جورج آر. آر. مارتین آشنایی دارند، از چگونگی پیشرفت رابطه بین دیمون و رینیرا مطلع‌اند. اما به‌نظر می‌رسد داستان سریال House of The Dragon به دورانی بپردازد که در آن دیمون و رینیرا هنوز عمو و برادرزاده هستند. با این حال رفته رفته شاهد پیوند عمیق‌تری بین این دو خواهیم بود. خاندان تارگرین به داشتن روابط نامشروع شهرت دارد و گویا محصول جدید اچ بی او نیز با این موضوع مشکلی نخواهد داشت. هنگامی که سریال آغاز می‌شود، برادر دیمون و پدر رینیرا که ویسریس تارگرین نام دارد، پادشاه وستروس خواهد بود؛ هرچند باید منتظر بمانیم و ببینیم که سلطتنت او در ادامه داستان چگونه پیش خواهد رفت.

هنوز اطلاعات زیادی از این عنوان در دسترس نیست و با توجه به تصاویر منتشر شده، نمی‌توان قضاوت خاصی در مورد کلیات سریال House of The Dragon داشت. اما با توجه به لباس‌ها و رنگ موهای مت اسمیت و اما دارسی، می‌توان نزدیکی حال و هوای سریال به گیم آو ترونز را پیش‌بینی کرد؛ حتی اگر از لحاظ زمانی سال‌های زیادی با یک‌دیگر اختلاف داشته باشند. فیلم‌برداری این مجموعه تازه آغاز شده است و به‌ همین دلیل می‌توانیم انتظار منتشر شدن تصاویر بیشتری از آن را در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم.

نظر شما راجع‌به این سریال مورد انتظار چیست؟ آیا مجموعه جدید شبکه اچ بی او می‌تواند موفقیت‌های گیم آو ترونز را تکرار کند یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*