افزایش قیمت لوازم خانگی

افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار ایران تا ۲۵ درصد

یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی به تازگی از افزایش 25 درصدی قیمت لوازم خانگی به دلیل بالا رفتن قیمت مواد اولیه خبر داده است.

بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت پارس خزر، به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت اکثر محصولات شرکت پارس خزر از تاریخ 26 فروردین سال جاری 25 درصد افزایش پیدا کرد. لازم به ذکر است که محصولات ماشین لباسشویی شامل این افزایش قیمت نشده است. دلیل این افزایش قیمت، بالا رفتن قیمت مواد اولیه لازم برای تولید بوده است.

متن اطلاعیه پارس خزر درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

شرکت پارس خزر درباره گران شدن لوازم خانگی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

موضوع: افزایش قیمت فروش محصولات به استثنای محصول ماشین لباسشویی

با سلام، احتراما به استحضار می‌رساند که پس از موافقت انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک و با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بهای فروش بیشتر محصولات این شرکت به استثنای ماشین لباسشویی، به علت بالا رفتن قیمت تمام شده کلیه عوامل تولید نسبت به سال قبل، شامل قیمت تمام شده مواد اولیه و قطعات مورد نیاز، سربار بخش‌های تولیدی و غیر تولیدی و همچنین دستمزد پرسنل واحدهای تولیدی، پشتیبانی تولید، اداری، مالی، فروش و توزیع، از تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ به طور میانگین معادل ۲۵ درصد افزایش یافت.

 

قیمت لوازم خانگی