گوشی تاشو اپل

گوشی تاشو اپل تا دو سال دیگر عرضه می‌شود

گوشی تاشو اپل همان چیزی است که خیلی‌ها با عرضه گلکسی فولد سامسونگ به آن فکر کردند. تحلیل‌گران می‌گویند تا دو سال دیگر می‌توانیم آیفون تاشو را در بازار ملاقات کنیم.

به گفته یکی از قابل اعتمادترین تحلیلگران اپل، مینگ چی کو، این شرکت آمریکایی در حال کار روی آیفون تاشو خود است که تا سال ۲۰۲۳ آماده ورود به بازار می‌شود. در این گزارش حتی به برخی از مشخصات فنی گوشی تاشو اپل هم اشاره شده است!

بیشتر بخوانید:

آیفون تاشو در راه است؛ ثبت حق اختراع محصولی با طراحی لولا

مینگ چی کو به لطف برخی از منابع فعال در صنعت گوشی‌سازی موفق شده اطلاعات جالب توجهی را از آیفون تاشو اپل کسب کند. به طور مثال نمایشگر این گوشی در حالت تانشده ۸ اینچ بوده و رزولوشن +QHD را ارائه می‌کند. تولیدکننده این نمایشگر شرکت کره‌ای سامسونگ است، اما از فناوری لمسی نانوسیم نقره‌ای توسعه یافته توسط TPK به خاطر مزیت‌های آن در مقایسه با فناوری Y-Octa سامسونگ استفاده می‌کند. اعتقاد بر این است که بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون نسخه از آیفون تاشو تولید و عرضه خواهد شد.

در این گزارش همچنین به دیگر برندهای رقیب مثل اوپو، ویوو، شیائومی و آنر هم اشاره شده است. تمام این کمپانی‌ها تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار گوشی‌های تاشو خواهند شد و انتظار می‌رود در آغاز سال آینده حجم کل این محصولات به ۱۷ میلیون نسخه برسد.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که حتی اگر گمانه‌زنی‌های مینگ چی کو به واقعیت تبدیل شود ولی بازار این نوع جدید از گوشی‌های هوشمند را نپذیرد، تمام برنامه‌های اپل در مورد تولید و عرضه آیفون‌های تاشو نقش برآب خواهد شد.