لنوو Legion Duel 2

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی گیمینگ لنوو Legion Duel 2 ناامیدکننده بود

لنوو Legion Duel 2 یک گوشی گیمینگ قدرتمند با امکانات جذاب است. اما لیجن دوئل ۲ در تست مقاومت نتوانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

شرکت لنوو در فروردین امسال از گوشی گیمینگ جذاب خود با نام لیجن دوئل ۲ رونمایی کرد که رقیبی جدی برای ایسوس راگ فون ۵ و شیائومی بلک شارک ۴ محسوب می‌شود. این هیولای گیمینگ دارای نمایشگر بزرگ، دو باتری، دو درگاه یو اس بی و دو فن خنک کننده است. طراحی این گوشی نیز بسیار جالب و منحصربه‌فرد است؛ به عنوان مثال دوربین‌های پشت گوشی در مرکز پنل پشتی قرار گرفته‌اند و دوربین سلفی پاپ آپ نیز در جایی تعبیه شده که استریمرها بتوانند وقتی در حال بازی کردن با گوشی هستند، تصویر خود را هم به خوبی استریم کنند.

در مرکز پنل پشتی و در جایی که دوربین‌ها قرار گرفته‌اند، یک فن خنک کننده برای خروج هوای گرم دیده می‌شود. همچنین دو موتور لرزشی در دو طرف دستگاه در نظر گرفته شده که لرزش‌هایی دقیق و قوی را در هنگام بازی کردن ارائه می‌کند. تراشه پرچمدار و قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸، تا ۱۸ گیگابایت رم LPDDR5، تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1، سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری ZUI 12.5، نمایشگر ۶.۹۲ اینچی اولد با وضوح ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتزی، دکمه‌های مخصوص گیمینگ روی بدنه گوشی، دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استاندارد و ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض در پشت، دو باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی (مجموع ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعت) با امکان شارژ از طریق دو درگاه یو اس بی C به صورت همزمان، قابلیت اتصال 5G، وزن ۲۵۹ گرمی دستگاه، اسپیکرهای دالبی اتموس، چهار میکروفون با قابلیت حذف نویز و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های شاخص لنوو Legion Duel 2 به شمار می‌روند.

اما امروز در گجت نیوز می‌خواهیم ویدیوی تست مقاومت این گوشی گیمینگ ۹۹۹ یورویی را مشاهده کنیم. همانطور که در بالا خواندید، لنوو لیجن دوئل ۲ از نظر مشخصات هیچ کم و کسری ندارد و در تمام زمینه‌ها فوق‌العاده توانمند است؛ از نمایشگر و باتری گرفته تا سخت افزار و سیستم خنک کننده و حتی دوربین. اما آیا Legion Duel 2 مقاومت خوبی هم دارد؟ پیش از این دیده بودیم که ایسوس راگ فون ۵ به عنوان یک گوشی گیمینگ مطرح و رقیب اصلی لیجن دوئل ۲ در تست مقاومت عملکرد ضعیفی داشت و حالا نوبت به گوشی گیمینگ لنوو رسیده است.

در این تست مقاومت، لیجن دوئل ۲ در برابر خط و خش عملکرد خوبی نشان داد و نمایشگر گوشی در سطح ۶ خش‌پذیر شد و خطوط عمیق‌تر در سطح ۷ نمایان شد. فریم میانی گوشی از جنس فلز است و دوربین سلفی پاپ آپ گوشی نیز ساختار جالبی دارد و در سقوط از ارتفاع آسیبی نمی‌بیند. جنس پنل پشتی نیز بد به نظر نمی‌رسد و آسیب زیادی در برابر خط و خش نمی‌بیند. اما مشکل و ضعف اصلی Legion Duel 2 در تست خم‌پذیری نمایان می‌شود؛ جایی که گوشی با اولین فشار دست به دو قسمت تقسیم شد و این باعث شد لیجن دوئل ۲ هم مانند راگ فون ۵ اصلا نمره خوبی در تست مقاومت نگیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت لنوو لیجن دوئل ۲ را مشاهده کنید.

ویدیوی تست مقاومت لنوو Legion Duel 2