آزاد کردن بیت کوین

کوین دسک: ایران با آزاد کردن بیت کوین می‌تواند تحریم‌ها را دور بزند

سایت کوین دسک معتقد است که ایران می‌تواند از طریق آزاد کردن بیت کوین و استخراج زیاد آن تحریم‌های آمریکا را به راحتی دور بزند.

سایت کوین دست یک سایت خبری متخصص بیت کوین است این که به تازگی به بررسی و تهیه گزارش از مدیریت و تصمیم‌های ایران در رابطه با ارزهای دیجیتالی پرداخته است.

دور زدن تحریم‌ها با استخراج قانونی و آزاد کردن بیت کوین

مایکل کسی، یکی از نویسندگان این سایت عنوان کرده است که ایران می‌تواند با آزاد کردن بیت کوین تحریم‌ها را دور بزند. لازم به ذکر است که این طرح بیشتر به نفع مردم عادی خواهد بود تا سایر افراد. در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شده بود و در آن‌ها آمده بود که که مردم می‌توانند از طریق ثبت نام در یک سامانه،‌ به صورت قانونی بیت کوین استخراج کنند. علاوه بر این خبرهای دیگری نیز مبنی بر واردات کالا با استفاده از بیت کوین منتشر شده بود.

تغییر و تحولات مداوم در بازار رمزارزها باعث شده در روزهای اخیر ارز دیجیتالی اتریوم در بالاترین سطح خود قرار بگیرد و بیت کوین تقریبا ۱۰ هزار دلار کمتر از نقطه اوج خود است. با این حال اخبار و حاشیه‌ها در اطراف این دو ارز دیجیتالی و ارزهای دیگر همچنان وجود دارد و باعث شده این روزها صحبت‌های مختلفی در رابطه با این موضوع مطرح شود. از هنگامی که بیت کوین توسط دولت‌ها رسمی می‌شود، این ارز در قالب یک دارایی ذخیره جهانی در می‌آید. در این حالت، تجارت آزاد که معتقد است دولت باید از تمام بازارها حذف شود، ممکن است با آزادسازی بیت کوین در ایران به منظور دور زدن تحریم‌ها، دخالت و حضور دولت در این حوزه را برای تجارت جهانی مفید بداند.

در گزارش سایت کوین دسک آورده شده است که به دنبال شروع استخراج قانونی و زیاد بیت کوین در ایران، همچنین رابطه دوستانه چین که بزرگ‌ترین استخراج کننده ارزهای دیجیتال جهان است با ایران می‌تواند برای بیت کوین و حضور آن در تجارت‌های جهانی بسیار مفید باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*