اتریوم

خالق اتریوم لقب جوان ترین میلیاردر دیجیتالی را از آن خود کرد

اتریوم اخیرا با رشد قیمت چشمگیری در بازارهای جهانی مواجه شد و در همین راستا خالق آن یعنی ویتالیک بوترین توانست لقب جوان ترین میلیاردر دیجیتالی را از آن خود کند.

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم پس از افزایش قیمت این ارز رمز توانست لقب جوان ترین میلیاردر در تاریخ بازار ارزهای دیجیتالی در جهان را به خود اختصاص دهد. قیمت ارز دیجیتالی Ethereum که به عنوان رقیب بیت کوین محسوب می‌شود اخیرا به قله 3200 دلاری رسید و توانست ارزش دارایی‌های خالق خود را به بیش از 1 میلیارد دلار برساند.

آشنایی با خالق اتریوم

اتریوم

ویتالیک بوترین متولد روسیه است، اما در کودکی به کانادا مهاجرت کرد و هم‌اکنون به عنوان یک برنامه نویس کانادایی شناخته می‌شود. البته بوترین از سال 2017 در سنگاپور زندگی می‌کند. در کیف پول دیجیتالی وی حدود 333 هزار و 521 توکن اتریوم وجود دارد که ارزش آن پس از افزایش قیمت این رمزارز اکنون به بیش از 1.16 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. اتریوم که به عنوان رقیب اصلی بیت کوین محسوب می‌شود از ابتدای سال 2021 تا به امروز قیمت آن حدود 4 برابر افزایش پیدا کرده است.

بوترین در سال 2013 ارز مجازی Ethereum را بر پایه فناوری بلاک چین ایجاد کرد و اکنون در سن 27 سالگی توانست به جوان ترین میلیاردر دیجیتالی جهان تبدیل شود. در حال حاضر اتریوم در میان ارزهای دیجیتالی در جهان دارای بیشترین نرخ مبادله بوده و ارزش کل بازار آن بیش از 400 میلیارد دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*