مشخصات ایسوس زنفون ۸

رندرها و مشخصات ایسوس زنفون 8 و زنفون 8 فلیپ لو رفت

رندرها و مشخصات ایسوس زنفون 8 – Asus Zenfone 8 و زنفون 8 فلیپ – Asus Zenfone 8 Flip تنها یک هفته پیش از معرفی رسمی لو رفت.

سری ایسوس زنفون 8 در ۲۲ اردیبهشت معرفی می‌شود و حالا کمتر از یک هفته مانده به رونمایی، رندرها و مشخصات ایسوس زنفون 8 و زنفون 8 فلیپ منتشر شده است و دید بهتری از آنها به ما می‌دهد.

ایسوس زنفون 8 فلیپ

ایسوس زنفون 8 فلیپ، همان‌طور که از نامش پیداست مانند زنفون 6 (معروف به 6z) ، زنفون 7 و 7 پرو دارای دوربین فلیپ آپ است. این ماژول شامل سه دوربین خواهد بود: دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز تله فتو ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی.

این گوشی همچنین از ضبط ویدیوی 8k پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از دوربین‌های عقب برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده کنید.

مشخصات ایسوس زنفون ۸

ایسوس زنفون 8 فلیپ دارای صفحه نمایش امولد ۶.۶۷ اینچی +FullHD با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است که اثری از ناچ یا حفره نمایشگر در آن دیده نمی‌شود. به احتمال زیاد در این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای احراز هویت استفاده شده است.

این گوشی به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده است و دارای ۹ گیگ رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. Asus Zenfone 8 Flip با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد که یک شارژر ۳۰ واتی وظیفه تأمین انرژی آن را به عهده خواهد داشت.

این گوشی در دو رنگ عرضه می‌شود و وزن آن ۲۳۰ گرم است.

ایسوس زنفون 8

Asus Zenfone 8 در واقع مدل مینی این سری است، چرا که دارای صفحه نمایش ۵.۹۲ اینچی +FullHD است. این مدل برخلاف مدل فلیپ، برای دوربین سلفی دارای یک حفره در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش است.

بخش دوربین مستطیلی شکل در پنل پشتی ایسوس زنفون 8 قرار دارد و شامل یک فلاش LED و دو دوربین است که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۱۲ مگاپیکسل است. این گوشی همچنین قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 8K خواهد بود.

مشخصات ایسوس زنفون ۸

منبع منتشر کننده این اطلاعات ادعا می‌کند که Zenfone 8 دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است و به همراه ۸ گیگ رم و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته شنیده‌ها خبر از نسخه‌هایی با رم ۶، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی نیز می‌دهد. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تأمین می‌شود که از طریق درگاه USB-C و با یک شارژر ۳۰ وات شارژ خواهد شد.

همچنین زنفون 8 دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در قسمت بالای گوشی است؛ وزن آن ۱۷۰ گرم است و در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*