تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت

سامسونگ تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت را به شارژ سریع ۴۴.۵ وات مجهز می‌کند

سامسونگ تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت – Samsung Galaxy Tab S7+ Lite را با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴.۵ وات، اما یک شارژر ۱۵ وات وارد بازار می‌کند.

جدیدترین تبلت سامسونگ که به زودی عرضه می‌شود، گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت نام دارد. به لطف رندرهایی که پیشتر منتشر شده ما با طراحی این تبلت اندرویدی آشنا شده‌ایم. اکنون اطلاعات تازه‌ای را از برخی مشخصات فنی آن کسب کرده‌ایم. یکی از مهم‌ترین مشخصات فاش شده از این تبلت، سرعت شارژ آن است.

جزئیات شارژ و شارژر تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت

سامسونگ قرار است این تبلت را در نسخه‌های وای فای، 4G LTE و 5G روانه بازار کندو این نسخه‌ها به ترتیب شماره مدل SM-T730 و SM-T735 و همچنین SM-T736B را یدک می‌کشند. دو مدل نخست اکنون موفق به کسب تأییدیه از رگولاتوری چینی 3C شده‌اند. بر اساس اسناد منتشر شده در وب‌سایت این رگولاتوری، تبلت گلکسی تب S7 پلاس لایت سامسونگ از فناوری شارژ ۴۴.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

این درحالیست که غول کره‌ای حداقل در چین، داخل جعبه این گوشی یک شارژر ۱۵ وات را قرار خواهد داد. بنابراین کاربران اگر می‌خواهند سرعت بالای شارژ با این تبلت را تجربه کنند، باید شارژر ۴۵ وات سامسونگ را به صورت جداگانه تهیه کنند.

بر اساس گزارش‌های قبلی، Galaxy Tab S7+ Lite به یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با پشتیبانی از قلم S Pen مجهز است. این قلم هوشمند درست مثل آنچه در مدل‌های گلکسی تب S7 و +S7 وجود دارد، به صورت مغناطیسی به قاب پشتی دیوایس می‌چسبد.

تبلت گلکسی تب اس ۷ پلاس لایت

در قلب تپنده این تبلت چیپست اسنپدراگون 750G کوالکام حضور دارد که ۴/۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. در بخش نرم افزاری آن هم سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری سفارشی سامسونگ به نام One UI حضور دارد. هنوز امکانات نرم افزاری این تبلت فاش نشده است، اما حداقل یکی از امکانات آن Galaxy Continuity نام دارد که این تبلت را به نمایشگر ثانویه گوشی گلکسی کاربر تبدیل خواهد کرد. لازم به ذکر است که سامسونگ تبلت جدیدش را در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، صورتی و سبز وارد بازار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*