اینترنت هدیه

ایرانسل اینترنت هدیه 20 گیگابایتی برای استادان دانشگاه و حوزه ارائه می‌کند

ایرانسل با هدف تسهیل در فرایندهای آموزش آنلاین در روزهای شیوع کرونا یک بسته اینترنت هدیه 20 گیگابایتی را برای استادان دانشگاه و حوزه در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل طبق ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با توجه به درخواست استادان حوزه و دانشگاه یک بسته اینترنت هدیه 20 گیگابایتی را با هدف تسهیل در فرایندهای آموزش آنلاین در روزهای شیوع کرونا برای استادان دانشگاه و حوزه در نظر گرفت.

فعال‌سازی اینترنت هدیه 20 گیگابایتی برای استادان دانشگاه و حوزه

اپراتور ایرانسل پس از اینکه در زمان شروع سال تحصیلی جدید یک بسته اینترنت 120 گیگابایتی را به استادان حوزه و دانشگاه ارائه کرده بود، اکنون مجددا با هدف تسهیل در فرایندهای آموزش آنلاین در روزهای شیوع کرونا یک بسته 20 گیگابایتی جدید را برای این افراد در نظر گرفت که این بسته طبق لیست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب استادان حوزه و دانشگاه مشترک ایرانسل فعال شده است. همچنین این بسته تا 3 ماه از زمان فعال‌سازی اعتبار دارد.

ایرانسل از زمان آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در ایران در اواخر سال 98 و همچنین در سال 99 برای دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، خبرنگاران و مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت خود هدایای اینترنت رایگان مختلفی را ارائه کرد. از سایر اقدامات ایرانسل در دوران شیوع کرونا می‌توان به اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه اینترنت ثابت رایگان، کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسه‌های برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، اهدای تبلت، ارائه سیم کارت و دیتای رایگان به دانش‌آموزان مناطق محروم، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه و ارائه اینترنت هدیه به معلمان دلسوز اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*