یخچال های Bespoke سامسونگ

عرضه یخچال های Bespoke سامسونگ با طراحی ماژولار متناسب با سلیقه شما

یخچال های Bespoke سامسونگ به عنوان چشم‌انداز این شرکت کره‌ای برای خانه‌های آینده محسوب می‌شوند. در ادامه با ویژگی‌های طراحی این سری از یخچال های سامسونگ آشنا می‌شویم.

روز 11 می (۲۱ اردیبهشت) بخش لوازم خانگی سامسونگ نمایشگاهی به نام Bespoke Home 2021 را با هدف نشان دادن تحولات نقش خانه در زندگی ما برگزار خواهد کرد. امروزه خانه‌ها کارکردهای چندگانه پیدا کرده و اتاق نشیمن کارکردهایی مثل ورزشگاه یوگا، سالن سینما و کلاس درس را هم پیدا کرده و میز آشپزخانه به میز کار از راه دور تبدیل شده است. زندگی در شرایط جدید ما را وادار کرده است تا برای هماهنگ کردن فعالیت‌های معمول خودمان با فضای محدود خانه بسیار خلاقانه عمل کنیم.

یخچال های Bespoke سامسونگ

از روش استفاده از اتاق‌های خانه تا طراحی داخلی، همه چیز، به جز لوازم خانگی‌مان، تغییر کرده است. سامسونگ باور دارد که اکنون زمان تغییر لوازم خانگی‌مان است. این لوازم باید به شکلی زیبا و متناسب با سلیقه متغیر مشتریان طراحی شده و قابلیت‌های آنها آنقدر انعطاف‌پذیر باشند که با نیازهای خاص هر کاربر سازگاری کامل داشته باشند. این لوازم خانگی باید امکان اتصال به اینترنت را هم نه صرفا در حد یک اتصال ساده که به شکل راهکاری برای ساده‌تر و بهتر کردن مدیریت تجربه شما از خانه، فراهم کنند.

البته تمام این نوآوری‌ها باید با در نظر گرفتن حفظ محیط زیست انجام شوند. مثلا برای مدیریت پسماند، محصولات را با چرخه حیات طولانی‌تر طراحی کنیم و فناوری‌هایی را ایجاد کنیم که به کاربران امکان دهد تا میزان مصرف آب و انرژی خود را بدون پایین آمدن سطح بازدهی، مدیریت کنند. چشم انداز سامسونگ برای خانه‌های آینده را می‌توان به این شکل تشریح کرد:

آشنایی با یخچال های Bespoke سامسونگ

طراحی متناسب با نیاز شما

یخچال های Bespoke سامسونگ

مراسم Bespoke Home با یخچال های پرچمدار سری Bespoke آغاز خواهد شد که در سال 2021 در تمامی بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. این محصولات متناسب با سلیقه فردی طراحی شده و صفحه‌های روکش آنها با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌شوند.

واکنش به یخچال های Bespoke سامسونگ تا اینجای کار بسیار عالی بوده است. پیشتازان استفاده از این محصول این مسئله را دوست دارند که این سری از یخچال‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود که می‌توان آنها را متناسب با دکور داخلی خانه تغییر داد. بخش جلویی این یخچال‌ها هم کاملا صاف و زیبا طراحی شده تا در صورت استفاده به صورت توکار هم زیبایی خاصی به آشپزخانه ببخشند.

سامسونگ سری Bespoke خود را امسال در آمریکا و با مدل‌های جدید به نام Flex چهار در، Column تک در و انواع فریزر پایین ارائه کرده است. این یخچال‌ها در هشت رنگ مختلف و با روکش شیشه و فلز ارائه می‌شوند. اکنون برنامه عرضه این مدل‌ها در اروپا آغاز شده و مدل‌های تک در و فریزر پایین آن هم در نیمه دوم 2021 در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد.

سامسونگ امسال همچنین نسخه‌های خاصی از سری Bespoke را عرضه خواهد کرد که با همکاری طراحان مشهور، طراحی شده و جزییات آنها در مراسم آتی سامسونگ اعلام خواهد شد.

البته این فلسفه طراحی قرار نیست محدود به آشپزخانه باشد و تمامی لوازم خانگی سامسونگ را در آینده نزدیک شامل شده و در نتیجه آزادی بیشتری در انتخاب لوازم خانگی متناسب با سلیقه خود خواهید داشت.

انعطاف متناسب با نیاز شما

یخچال های Bespoke سامسونگ

یکی از جوانب مهم یخچال های Bespoke انعطاف‌پذیری آنها است. این یخچال‌ها طراحی ماژولار داشته و در نتیجه به شما امکان می‌دهند تا اندازه و استایل هرکدام از دستگاه‌ها را انتخاب کرده و حتی دمای هر کدام از بخش‌ها را هم به صورت جداگانه و متناسب با نیازهای غذایی خودتان تنظیم کنید.

سری Bespoke حول ایده اصلی انعطاف‌پذیری طراحی شده و این ایده و طراحی اکنون به بقیه لوازم خانگی هم تسری داده خواهد شد. ما می‌دانیم که کارهای خانه از جارو کشیدن تا شستن لباس‌ها و تهویه هوا، در همه خانه‌ها به یک شکل انجام نمی‌شود. بر همین اساس لوازم خانگی جدید ما مجهز به قابلیت‌هایی هستند که انجام این کارها را متناسب با نیازهای همان خانه، تنظیم می‌کنند.

اتصال متناسب با نیاز شما

یخچال های Bespoke سامسونگ

چشم انداز Bespoke Home همچنین شامل قابلیت‌های اتصال به اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و اتوماسیون می‌شود تا بتوانید یک راهکار جامع متناسب با کل لوازم خانگی‌تان ایجاد و استفاده کنید. خدمات SmartThings سامسونگ هم به شما امکان می‌دهد تا کارهای خانه را بهینه کرده و تمرکز خودتان را روی فعالیت‌هایی بگذارید که بیش از هر چیزی از آنها لذت می‌برید.

سامسونگ تنها برندی است که می‌تواند تغییرات بنیادین در خانه شما ایجاد کند. با پیشتازی ما در عرصه سخت‌افزار و نرم‌افزار و متصل شدن انواع لوازم خانگی به اینترنت اشیا و SmartThings، فرصت‌های انجام کارهای جدید در خانه‌های متصل بی‌انتها خواهد بود.

با اتصال لوازم خانگی به SmartThings می‌توانید کارکرد آنها را متناسب با سبک زندگی، عادات و ترجیحات خودتان تغییر دهید. چه برای یافتن دستور پخت مناسب یا پیدا کردن بهترین چرخه شستشوی لباس، SmartThings کار را برای شما انجام خواهد داد.

چشم‌اندازی جدید برای خانه

ما روز 11 می طراحی‌های مدرن، قابلیت‌های انعطاف‌پذیر و اتصال هوشمندی را به شما معرفی خواهیم کرد که چشم‌انداز Bespoke Home را برای شما ممکن خواهد کرد. مجموعه‌ای از محصولات جدیدمان را به شما معرفی خواهیم کرد که با قابلیت‌ها و کارکردهای جدید، به‌روزرسانی و قدرتمندتر شده‌اند. در این مراسم همچنین اهداف و چشم‌اندازهای جدید سامسونگ هم معرفی خواهند شد. منتظر حضور شما در مراسم Bespoke Home 2021 هستم.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه