نسخه جدید ردمی کی 40 گیمینگ

نسخه جدید ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن با تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ معرفی خواهد شد

ردمی  K40 Gaming Edition به عنوان اولین گوشی مخصوص بازی برند ردمی معرفی شد. حالا قرار است نسخه جدید ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن با دایمنسیتی ۱۱۰۰ معرفی شود.

شیائومی در اوایل اردیبهشت ماه از گوشی ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن به عنوان اولین گوشی گیمینگ برند ردمی رونمایی کرد. تا پیش از معرفی این گوشی،َ شایعات به وجود یک نسخه دیگر با تراشه ضعیف‌تر اشاره داشتند و انتظار می‌رفت هر دو نسخه به صورت همزمان معرفی شوند، اما این شرکت تصمیم گرفت تنها از ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن رونمایی کند. یک لو دهنده چینی مشخصات نسخه دیگر را منتشر کرده است. احتمالاً ردمی قصد دارد ماه آینده نسخه جدید ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن را در چین عرضه کند.

نسخه جدید ردمی کی 40 گیمینگ

در بهمن ماه Digital Chat Station ادعا کرد که گوشی ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن در دو نسخه با تراشه‌های دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ عرضه خواهد شد. تا به اینجای کار شاهد معرفی مدل قوی‌تر بوده‌ایم، ولی هنوز ردمی اشاره‌ای به عرضه نسخه جدیدی از این گوشی نکرده است.

نسخه جدید ردمی کی 40 گیمینگ

بنا بر اطلاعات منتشر شده نسخه جدید ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن دارای صفحه نمایش با کیفیت فول اچ دی پلاس (۲۴۰۰ در ۱۰۸۰) است و دوربین سلفی نیز در حفره مرکزی آن قرار گرفته است. وظیفه ثبت تصاویر به عهده دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن نیز از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این گوشی به عنوان نسخه لایت Redmi K40 Gaming Edition در بازار چین عرضه خواهد شد. قیمت ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن از ۳۱۱ دلار آغاز می‌شود. بنابراین؛ احتمال دارد نسخه دایمنسیتی ۱۱۰۰ این گوشی در حدود ۲۴۹ تا ۲۶۴ دلار باشد.

از سایر مشخصات این نسخه جدید می‌توان به ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*