رندرهای مک بوک ایر جدید اپل

مک بوک ایر جدید اپل را با طراحی مسطح و رنگ‌بندی متنوع ببینید (رندر)

رندرهایی از مک بوک ایر جدید اپل منتشر شده که لپ تاپ باریک اپل را در رنگ‌بندی جدید و طراحی مسطح مثل آی مک ۲۰۲۱ به نمایش می‌گذارد.

ماه گذشته اپل از آی مک ۲۴ اینچی قدرت گرفته از چیپست M1 خود رونمایی کرد که در مجموع ۷ رنگ مختلف عرضه می‌شود. این کامپیوتر دسکتاپی اپل طراحی کاملاً مسطح جدید و حاشیه‌های سفید نمایشگر را به خود دیده است. اکنون جان پروسر، افشاگر مشهور دنیای دیجیتال می‌گوید اپل همین طراحی را برای مک بوک و مک بوک ایر جدید خودش نیز استفاده خواهد کرد. رندرهایی از لپ تاپ‌های آینده کمپانی اپل منتشر شده که برای طراحی آن‌ها از آی مک ۲۰۲۱ الهام گرفته شده است.

رندرهای مک بوک ایر جدید اپل

این رندرها که انتظار می‌رود برای مک بوک معمولی یا مک بوک ایر بعدی اپل باشد، نشان می‌دهد این لپ تاپ در ۷ رنگ مختلف و با طراحی مسطح عرضه خواهد شد. لبه‌های شیب‌دار مک بوک ایر در این طرح جدید وجود ندارد. روی لبه کناری این لپ تاپ یک درگاه USB-C حضور دارد، در حالی که دو پایه کشیده روی قاب زیر دستگاه تعبیه شده که می‌تواند به تخلیه مناسب گرما از داخل بدنه و چرخش هوای خنک به داخل آن کمک کند. این لپ تاپ قرار است با چیپست M2 اپل عرضه شود.

به بخش نمایشگر مک بوک ایر جدید می‌رسیم، جایی که حاشیه‌ها به رنگ سفید درآمده‌اند و وب‌کم در مرکز فریم بالایی نمایشگر حضور دارد. دکمه‌های روی صفحه کلید هم متناسب با فریم سفید دور صفحه، به رنگ سفید درخواهند آمد و یک حسگر تاچ آیدی در زیر یکی از دکمه‌های کیبورد تعبیه خواهد شد. ترک‌پد این لپ تاپ هم، اندازه مشابهی با ترک‌پد نسل فعلی مک بوک‌ها دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*