لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

عرضه جهانی لوازم خانگی Bespoke سامسونگ آغاز شد

عرضه جهانی لوازم خانگی Bespoke سامسونگ شامل یخچال های سری Bespoke و راهکارهایی جدید برای استفاده از قابلیت‌های اینترنت اشیا آغاز شد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان مراسمی به نام Bespoke Home 2021 اعلام کرد یخچال های سری Bespoke خود را به همراه راهکارهایی جدید برای استفاده از قابلیت‌های اینترنت اشیا، به زودی در سطح جهانی عرضه می‌کند. قابلیت‌های جدید و هوشمند این سری از محصولات سامسونگ امکان داشتن آشپزخانه‌ای مطابق سلیقه فردی کاربر، کاملا انعطاف‌پذیر و هوشمند را فراهم می‌کند.

جای سئونگ لی، مدیر بخش لوازم ‌خانگی سامسونگ می‌گوید خوشحالم که می‌توانم خبر عرضه جهانی سری محصولات Bespoke را اعلام کنم. این محصولات برای برآورده کردن هوشمندانه تمامی نیازهای جدید کاربران طراحی شده است. هدف ما عرضه محصولاتی است که در مدیریت بهتر زندگی به کاربران کمک کند.

آغاز عرضه جهانی لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

یخچال قابل تنظیم سامسونگ جهانی می‌شود

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

سری یخچال های Bespoke سامسونگ به زودی در بازارهای آمریکای شمالی، آمریکا لاتین، خاورمیانه و مناطقی معین از آسیا و آفریقا عرضه خواهد شد. این سری محصولات در 20 رنگ اولیه و هفت طرح متفاوت با چندین ترکیب مختلف در سراسر جهان عرضه خواهد شد. این یخچال های سامسونگ خصوصیات اصلی محصولات این شرکت مانند جادار بودن، راحتی استفاده و قدرت سردکنندگی بالا را دارا هستند.

مصرف‌کنندگان بازار آمریکای شمالی می‌توانند از میان مدل‌های Flex چهار در، Column تک در، یا دو در فریزر پایین، یکی را انتخاب کنند. سامسونگ مجموعه‌ای از رنگ‌های فلزی شامل قرمز، آبی و مشکی مات را در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد.

بسته‌ای کامل برای آشپزخانه

لوازم خانگی Bespoke سامسونگ

بسته جدید آشپزخانه Bespoke اولین اقدام سامسونگ برای توسعه محصولات Bespoke به جز یخچال است که ایده قابل تغییر بودن ظاهر محصولات آشپزخانه را به کل لوازم توسعه می‌دهد و عرضه این بسته از آمریکا و اروپا آغاز خواهد شد. در ابتدای این مسیر مایکروویو و ظرفشویی سری Bespoke در نیمه دوم سال جاری در بازارهای آمریکا شمالی عرضه خواهند شد که با ظاهری زیبا و مدلی شبیه یخچال‌های این سری طراحی شده‌اند.

با استفاده از محصولات این سری، کاربران می‌توانند لوازم آشپزخانه خود را یکپارچه کرده یا به صورت ترکیبی از رنگ‌های محبوب خودشان از میان رنگ‌های موجود قرمز، آبی، مشکی و سفید، تکمیل کنند.

لوازم کاملا آماده کار در آشپزخانه

در سال جاری سامسونگ سری دیگری از لوازم خود شامل AirDresser، تصفیه هوا و جاروبرقی سری Bespoke را هم در بازار آمریکا شمالی عرضه خواهد کرد. با توجه به استفاده از فضای خانه برای کار، ورزش و آموزش در شرایط کنونی، لوازم خانگی Bespoke سامسونگ به شما کمک می‌کنند تا نیازهای روزمره خودتان را با انعطاف‌پذیری، اتوماسیون و رعایت موارد بهداشتی، برآورده کنید.

لوازم خانگی سبک جدید که در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهند شد عبارتند از:

  • Bespoke AirDresser: راهکاری هوشمند که لباس‌های شما را همیشه مرتب و آماده نگه می‌دارد.
  • تصفیه هوای Bespoke: از پنج جهت هوا را گرفته و با سرعت و شدت آن را تصفیه می‌کند. سیستم تصفیه فوق دقیق آن می‌تواند تا 99.999 درصد از گردوخاک با اندازه 0.01 نانومتر را هم از هوای خانه پاک کرده و هوایی کاملا تمیز را از سه جهت به محیط برگرداند. این واحد محصول در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید و در سه ماهه سوم سال در آمریکا عرضه خواهد شد.
  • Bespoke Jet: که همراه با محل شارژ و قابلیت Clean Station عرضه شده و راهکاری کاملا فراگیر را برای تمیز کردن محیط در اختیار شما می‌گذارد. پس از تمام شدن کار جاروی خانه فقط کافی است آن را در ایستگاه خودش قرار دهید تا به صورت خودکار کیسه را خالی کند. این محصول هم در سه رنگ و در نیمه دوم سال عرضه خواهد شد.
  • Jet Bot AI+: اولین جاروبرقی رباتیک مجهز به راهکار هوش مصنوعی اینتل است. این جاروبرقی هوشمند از فناوری تشخیص شی در کنار حسگرهای LiDAR و 3D استفاده کرده و پس از شناسایی اشیای اطراف، بهترین مسیر عبور خود را مشخص می‌کند. این محصول مجهز به امکان اتصال به SmartThings سامسونگ است تا شما بتوانید از راه دور آن را کنترل کنید. این محصول در نیمه دوم سال 2021 عرضه خواهد شد.

دیگر لوازم خانگی سبک جدید عبارتند از:

  • Bespoke ShoeDresser: کفش‌های محبوب شما را همیشه آماده پوشیدن نگه می‌دارد. این دستگاه با توجه به جنس کفش اقدام به بوزدایی، رطوبت‌زدایی و خشک کردن کفش‌ها می‌کند.
  • یخچال Bespoke Cube: دارای یک محفظه قابل تنظیم برای نگهداری اقلامی غیر از خواروبار مانند نوشیدنی و محصولات آرایشی است. این محصول را می‌توان به راحتی کنار تختخواب یا کاناپه قرار داده و لوازمی که باید در جای خنک نگهداری شوند را داخل آن گذاشت.
  • تصفیه آب Bespoke: در مدل‌های تک شیر و چند شیر عرضه خواهد شد. دارای یک فیلتر آب چهار مرحله‌ای بوده و می‌تواند تا 2500 لیتر آب را تصفیه کند که برای یکسال نوشیدن یک خانواده چهار نفره کافی خواهد بود. با استفاده از بیکسبی شما می‌توانید به صورت صوتی حجم و دمای آب تصفیه شده را تنظیم کنید.

پشتیبانی از SmartThings برای داشتن یک زندگی متصل

چشم‌انداز سامسونگ برای Bespoke Home بر زندگی متصل از طریق اتوماسیون و هوش مصنوعی تاکید دارد. برنامه SmartThings سامسونگ موتور این دیدگاه بوده و پلتفرمی برای مدیریت ساده خانه در اختیار ما قرار می‌دهد.

  • SmartThings Cooking: برنامه غذایی و دستور پخت مختص شما را متناسب با ذائقه شما و مواد غذایی موجود در یخچال در اختیارتان می‌گذارد و به صورت مستقیم دستور، دما و زمان پخت را به دستگاه‌های پخت‌وپز متصل به سیستم منتقل می‌کند. این خدمات در حال حاضر در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی عرضه شده است.
  • SmartThings Pet: با لوازم خانگی مانند تصفیه هوای Bespoke و جاروبرقی رباتیک Jet Bot AI+ هماهنگ شده و به کاربر امکان می‌دهد تا زمانی که در خانه نیستند هم مراقب حیوان خانگی‌شان باشند. این خدمات به صورت جهانی در نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد.
  • SmartThings Clothing Care: با Bespoke AirDresser و همین‌طور با لباسشویی‌ها و خشک‌کن‌های هوشمند هماهنگ شده و روند شستشوی لباس‌ها را ساده‌تر می‌کند. این خدمات برنامه‌های مناسب برای شستشوی لباس را به شما پیشنهاد می‌کند. این خدمات اکنون در آمریکا و اروپا فعال بوده و به‌روزرسانی برای اتصال آن به Bespoke AirDresser در نیمه دوم سال 2021 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
  • SmartThings Air: با دستگاه تصفیه هوا و کولرهای سامسونگ هماهنگ شده و به صورت مداوم و آنی بر کیفیت هوای خانه نظارت می‌کند. این خدمات در نیمه دوم سال 2021 در آمریکا عرضه خواهد شد.
این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*