سوئیست DX3

دیار خودرو تولید کراس اوور جدید خود با نام سوئیست DX3 را آغاز کرد

شرکت دیار خودرو به طور رسمی تولید خودرو سوئیست DX3 را در ایران آغاز کرده و احتمالا این کراس اوور چینی به زودی به فروش می‌رسد.

شرکت دیار خودرو 18 سال است که مشغول به ساخت انواع خودروهای سواری و پیکاپ است. این شرکت امسال و در تاریخ 20 اردیبهشت کراس اوور جدیدی را با نام سوئیست DX3 وارد خط تولید کرد. تولید این خودرو تجربه جدیدی را در پرونده کاری این شرکت به ثبت می‌رساند. لازم به ذکر است که دیار خودرو تولید کراس‌اوور X25 که یکی از برنامه‌های پیشین این شرکت بود را نیز در ضمن تولید دی ایکس ۳ ادامه خواهد داد. شرکت دیار خودرو امسال علاوه بر تولید این دو خودرو، شاسی بلند بزرگ SOUEAST DX7 را نیز روانه بازار خواهد کرد.

DX3

 

برای خودرو سوئیست DX3 که طراحی آن بر عهده شرکت مطرح پینین فارینا بوده، موتور 4A91 میتسوبیشی در نظر گرفته شده است. این پیشرانه 156 اسب بخار قدرت را به همراه 225 نیوتن‌متر گشتاور به تولید می‌رساند، قدرت آن نیز از طریق یک گیربگس اتوماتیک CVT هشت سرعته تیپ ترونیک به محور جلو منتقل می‌شود. این خودرو دارای تکنولوژی‌های ایمنی زیادی است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم‌های کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، EPS، سیستم هشدار حادثه، ترمز اضطراری و TCS اشاره کرد.

DX3

 

این خودرو همچنین دارای امکانات رفاهی زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به استارت و ورود بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک، دوربین 360 درجه سقف پانوراما و نمایشگر لمسی 7 اینچی اشاره کرد. بر اساس اخبار منتشر شده، این خودرو از یک ماه آینده روانه بازار خواهد شد و قیمت تقریبی آن حدود 650 میلیون تومان خواهد بود.

جدول مشخصات فنی و امکانات سوئیست DX3

DX3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*