ام اس آی GE76 Raider

لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی GE76 Raider و GE66 Raider با گرافیک سری RTX 30 به زودی در ایران

لپ تاپ های گیمینگ و پرچمدار ام اس آی GE76 Raider و GE66 Raider با گرافیک سری RTX 30 به زودی در ایران عرضه می‌شوند.

انویدیا به تازگی کارت های گرافیک GeForce RTX 30 مخصوص لپ تاپ را معرفی کرده و اینتل نیز با پردازنده‌های نسل دهم وارد میدان شده است. ترکیب این دو، در لپ تاپ های ام اس آی GE76 Raider و GE66 Raider حضور دارند که نتیجه‌ آن، ساخت لپ تاپ های گیمینگ در سطح پرچمدار است. در ادامه با لپ تاپ های جدید MSI که به زودی در بازار ایران عرضه می‌شوند، آشنا شوید.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GE76 Raider همزمان با عرضه جهانی در دسترس گیمرهای ایرانی

MSI به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان لپ تاپ های گیمینگ در جهان، به تازگی مدل‌های جدید خود نظیر MSI GE76 Raider را وارد بازار کرده است؛ محصولی که به زودی در بازار ایران نیز عرضه خواهد شد. یکی از ویژگی‌های برجسته لپ تاپ GE76 که در GE66 نیز یافت می‌شود، همکاری سخت افزاری MSI با کمپانی‌های NVIDIA و Intel است.

این ویژگی همان قابلیت BAR است که امکان دسترسی بهتر CPU به حافظه کارت گرافیک را میسر کرده و در نتیجه شاهد افزایش بین 5 تا 10 درصدی نرخ فریم‌دهی در بازی ها خواهیم بود. همچنین ترکیب هسته‌های RT با Tensor، به کارایی بالا در رهگیری پرتو نور (Ray Tracing) در یک لپ تاپ گیمینگ انجامیده است.

کارت گرافیک RTX 3080 را می‌توان سریع‌ترین عضو خانواده آمپر در لپ تاپ‌ها دانست که حالا قلب تپنده GE76 در بالاترین پیکربندی آن است. همان‌طور که می‌دانید، انویدیا سری RTX 30 را با چندین توان مصرفی-حرارتی متفاوت عرضه کرده که کارایی و مصرف آنها یکسان نیست. خوشبختانه MSI در لپ تاپ GE76 از بالاترین مدل‌ها استفاده کرده است؛ برای نمونه در مدل RTX 3080 از نسخه 150 واتی استفاده شده که به ارائه بالاترین کارایی ممکن می انجامد.

نمایشگر موجود در لپ تاپ های گیمینگ بسیار حائز اهمیت است و GE76 نیز به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ 2021 که به زودی در بازار ایران هم عرضه می‌شود، از نمایشگر Full HD نوع IPS با نرخ نوسازی 300 هرتز بهره می‌برد. این لپ تاپ از صفحه نمایش بزرگ 17.3 اینچی برای نهایت لذت گیمینگ بهره می‌برد.

ام اس آی GE76 Raider

ظاهر نوت بوک نیز از جمله فاکتورهای مورد علاقه گیمرهاست. MSI ضمن استفاده از یک الگوی خشن اما حساب شده، نواری بزرگ از LED RGB را در پایین لپ تاپ تعبیه کرده است. از LED RGB صفحه کلید که بگذریم، باید بگوییم امکان کنترل ضربان، رنگ و سایر ویژگی های نورپردازی با استفاده از برنامه Mystic Light توسط گیمرها وجود دارد.

از سوی دیگر، سیستم خنک کننده را می‌توان جزو برجسته‌ترین فاکتورهای یک لپ تاپ دانست؛ MSI برای خنک‌سازی سخت افزارهای رده بالای GE76 به سراغ سیستم خنک‌کننده Cooler Boost 5 رفته که کاملا انحصاری بوده و می‌تواند توان حرارتی تا 250 وات را نیز دفع کند. بدین ترتیب حتی در طولانی‌ترین استفاده‌های گیمینگ، لپ تاپ ام اس آی GE76 خنک خواهد ماند.

نکته جالب دیگر این است که MSI GE76 به یکی از قوی‌ترین باتری‌های موجود در بین لپ تاپ های گیمینگ جهان مجهز شده است؛ باتری با توان 99.99 وات که در واقع بالاترین ظرفیتی است که امکان ورود به هواپیماهای مسافربری را دارد.

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های برجسته GE76 به عنوان یک لپ تاپ پرچمدار گیمینگ بود؛ ویژگی‌های متعدد این لپ تاپ تضمین می‌کند که بابت هر ریال پرداختی، امکانات مناسبی را برای گیمینگ تمام‌عیار دریافت می‌کنید.

ام اس آی GE76 Raider

MSI GE66 Raider؛ لپ تاپ 15.6 اینچی قدرتمند با حمل‌پذیری بالا

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی قابل اعتماد هستید که به ازای قیمت پرداختی، نهایت عملکرد سخت افزاری را به شما ارائه دهد، GE66 2021 با سخت افزارهای جدید، گزینه‌ای مناسب برای شماست. از قابلیت‌های مدرن نظیر BAR که بگذریم، باید گفت GE66 Raider که در نسخه جدید خود پردازنده‌های نسل دهم اینتل و همچنین گرافیک سری GeForce RTX 30 را یدک می‌کشد، به نهایت تکامل خود رسیده است.

این مدل دارای ویژگی‌های مشترک بسیاری با MSI GE76 است. این لپ تاپ به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز است که با مدار تغذیه پیشرفته و توانمند، می‌تواند نهایت فرکانس را برای پردازنده‌های هشت هسته‌ای به ارمغان آورده و به سادگی به فرکانس 5.3 گیگاهرتز دست پیدا کند.

ام اس آی GE76 Raider

از جمله دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ، پشتیبانی از شبکه پرسرعت بی‌سیم Wi-Fi 6 است که در کنار مدیریت هوشمند ترافیک شبکه، حداکثر پهنای باند را به بازی‌ها اختصاص می‌دهد.

اما یکی از ویژگی‌های جالب توجهی که در GE66 و GE76 گنجانده شده، NVIDIA DLSS است. DLSS یک تکنولوژی بر پایه هوش مصنوعی است که نرخ فریم را در کارت‌های گرافیک انویدیا به طور فزاینده‌ای بهبود می‌دهد. در واقع بازی‌هایی که از DLSS پشتیبانی می‌کنند، با نرخ فریم بالاتری در GE66 و GE76 اجرا خواهند شد.

خوشبختانه لپ تاپ ام اس آی GE66 نیز به نمایشگر 300 هرتزی مجهز است که با نسبت نمایشگر به بدنه 82 درصدی و ضخامت فریم تنها 5 میلی متر، ظاهری مثال‌زدنی دارد.

ام اس آی GE76 Raider

در پایان باید گفت اگر از علاقه‌مندان به گیم در رده‌های بالا هستید، لپ تاپ های جدید MSI GE76/GE66 با کارت‌ گرافیک سری RTX 30 بهترین انتخاب برای شما هستند. این‌ لپ تاپ های پرچمدار به زودی با خدمات پس از فروش رسمی در بازار ایران موجود می‌شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*