هواوی FreeBuds 4i

ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4i با ظاهر لوکس و قیمت مناسب به بازار ایران می‌آید

هواوی FreeBuds 4i یک ابرباد بی سیم با ظاهر لوکس و قیمت مناسب است که به زودی به بازار ایران می‌آید. در ادامه با ویژگی‌های فری بادز ۴ آی آشنا می‌شویم.

در حال حاضر تعداد هدفون های بی سیم که در بازار موجود هستند، بسیار زیاد شده و شرکت‌های مختلف، مدل‌های متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند. در این میان، محصولی از ارزش خرید بالا برخوردار خواهد بود که قابلیت‌هایی مانند حذف نویز فعال یا نویز کنسلینگ، شارژدهی بالا، وزن کم و طراحی زیبا را در عین برخورداری از قیمت مناسب ارائه کند. حالا هدفون کاملا بی سیم هواوی فری بادز ۴ آی قرار است به زودی در بازار ایران عرضه شود. این ایرباد با ظاهر لوکس و قیمت مناسب و داشتن ویژگی‌هایی که در بالا گفته شد، همان محصول باارزشی است که مشتریان انتظار دارند.

با توجه به کیفیت مناسب، وزن سبک و کلاس خاص ایربادها از نظر طراحی و کارایی، این محصولات بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته و کاربران آنها را به هدفون های بی سیم سنتی ترجیح می‌دهند. شرکت هواوی هم با عرضه مدل‌های متنوع، پیشنهادهای قابل توجهی را به کاربران خود ارائه کرده است که یکی از بهترین این پیشنهادها، مدل جدید FreeBuds 4i است. فری بادز ۴ آی را باید نسخه ارتقا یافته و به‌روز شده نسل قبلی این ایرباد یعنی فری بادز ۳ آی بدانیم. این محصول می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژدهی داشته باشد و با کیفیت صوتی بالای خود، کاربران را راضی می‌کند. در این مطلب قصد داریم با مشخصات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4i بیشتر آشنا شویم.

نگاهی به ویژگی های ایرباد هواوی FreeBuds 4i

طراحی زیبا و خوش‌ساخت در رنگ‌های مختلف

در اولین نگاه به ایرباد هواوی فری بادز ۴ آی، کیفیت بالا و طراحی زیبا و خوش‌ساخت آن چشم شما را خیره می‌کند. همه الزامات طراحی در این محصول به خوبی رعایت شده و رنگ‌های جذاب و متنوع و ساختار مینیمال آن باعث شده با یک ایرباد شیک و لوکس و البته خوش‌قیمت روبه‌رو باشیم. البته خوش‌ساخت بودن فری بادز ۴ آی فقط محدود به زیبایی نمی‌شود، چرا که هواوی در طراحی این محصول به ارگونومی نیز توجه ویژه‌ای داشته است. هر ایرباد فقط ۵.۵ گرم وزن دارد و به همین دلیل قرارگیری آن درون گوش و استفاده طولانی‌مدت از آن هیچ مشکل یا حساسیتی را برای کاربر به وجود نمی‌آورد.

هواوی FreeBuds 4i

کلاس کاری دستگاه در ساخت بدنه فری بادز ۴ آی به طور ويژه‌ای مورد نظر بوده و و با توجه به وزن بسیار سبک و طراحی مدرن و یکپارچه کیس نگه‌دارنده، کاربران قدرت مانور زیادی از لحاظ حمل‌پذیری و استفاده از ایرباد در مکان‌های مختلف خواهند داشت.

قابلیت‌های بالارده مانند فرمان‌های لمسی و نویز کنسلینگ

درون هر گوشی از ایرباد هواوی FreeBuds 4i از درایور داینامیک ۱۰ میلی‌متری با دیافراگم پلیمری استفاده شده که باعث می‌شود کیفیت و وضوح صدای پخش شده در بهترین حالت باشد. سیستم حذف نویز فعال یا Active Noise Canceling (به اختصار ANC) در این ایرباد وجود دارد که به کاربران کمک می‌کند تا همیشه در هر شرایطی بهترین و شفاف‌ترین صدا را بشنوند و حتی در شلوغ‌ترین محیط‌ها نیز بتوانند به موسیقی مورد نظر خود گوش بدهند یا با مخاطبان به مکالمه بپردازند.

هواوی FreeBuds 4i

با وجود تراشه قدرتمند و نسخه بلوتوث ۵.۲ در فری بادز ۴ آی، تاخیر بسیار کمی در انتقال صدا وجود دارد و کاربران می‌توانند علاوه بر گوش دادن به موسیقی و مکالمه، برای انجام بازی یا تماشای فیلم هم از این ایرباد در بالاترین سطح استفاده کنند. همچنین این ایربادز هواوی می‌تواند قرار گرفتن در گوش کاربر را شناسایی کند و با خارج شدن از کیس نگه‌دارنده، به صورت خودکار به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. قسمت بالای هر دو گوشی ایرباد نیز به لمس انگشتان کاربر حساسیت دارد و شما با انجام حرکات مختلف می‌توانید فرامین متنوعی را صادر کنید.

باتری بی نظیر در بین رقبا با  شارژدهی ۱۰ ساعته

باتری و قابلیت شارژدهی یکی از بهترین ویژگی‌های هواوی FreeBuds 4i محسوب می‌شود. باتری این محصول نسبت به نسل قبلی ارتقا پیدا کرده و اکنون از یک باتری ۵۵ میلی‌آمپرساعتی درون هر گوشی ایرباد استفاده شده است. با استفاده از این باتری، فری بادز ۴ آی می‌تواند با هر بار شارژ کامل تا ده ساعت شارژدهی داشته باشد و شما برای مدت طولانی می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

هواوی FreeBuds 4i

برای شارژ کردن فری بادز 4i می‌توانید از کیس نگه‌دارنده استفاده کنید که خود این قاب نیز از باتری ۲۱۵ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. با فقط ۱۰ دقیقه شارژ کردن ایرباد درون این کیس، انرژی مورد نیاز برای چهار ساعت پخش موسیقی برای ایرباد فراهم می‌شود.

جمع‌بندی

در انتها لازم است بگوییم که هواوی فری بادز ۴ آی یک ایرباد مدرن با طراحی زیبا، عملکرد سطح بالا و وزن کم است که یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. با توجه به قیمت مناسب این محصول، شما با یک ایرباد بی سیم بسیار باارزش روبه‌رو هستید که می‌تواند انتخاب بسیار ایده‌آلی برای پخش موسیقی و مکالمه باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی وقته قصد خرید ایرباد دارم منتظر این مدلم. فکر میکنید تو چه تاریخی بیاد ایران؟