نام‌های تجاری نوابوک و نواپد هواوی

هواوی نام‌های تجاری نوابوک و نواپد را برای لپ‌تاپ و تبلت‌هایش ثبت کرد

هواوی دو نام تجاری نوابوک – NovaBook و نواپد – NovaPad را برای عرضه لپ تاپ و تبلت‌های متفاوتی در آینده‌ای نزدیک ثبت کرد.
هواوی به جز تولید گوشی‌های هوشمند، برای عرضه لپ تاپ و تبلت‌هایش نیز مشهور است. لپ تاپ‌ها و تبلت‌های هواوی در حال حاضر تحت برند Mate وارد بازار می‌شوند. ولی با توجه به ثبت دو نام تجاری جدید، به نظر می‌رسد غول ارتباطات چینی به زودی این محصولات را تحت برند جدیدی عرضه خواهد کرد.

در حال حاضر لپ تاپ های هواوی تحت برند HUAWEI MateBook وارد بازار می‌شوند. تبلت‌های این کمپانی نیز با برند MatePad و MediaPad عرضه می‌شوند. با این حال گوشی‌های این شرکت به جز برند Mate، زیر نظر دو برند دیگر P و Nova نیز عرضه می‌شوند.

اکنون ITHome گزارش می‌دهد که هواوی دو برند جدید «نوابوک» و «نواپد» را به نام خود ثبت کرده است. این نشان می‌دهد هواوی به زودی لپ تاپ‌ها و تبلت‌هایی را تحت برند Nova وارد بازار خواهد کرد. اگرچه ما نمی‌توانیم حدس بزنیم که محصولات تحت برند نوا چه زمانی قرار است وارد بازار شوند؛ زیرا این کمپانی اواخر سال ۲۰۱۹ نام تجاری «نوابادز» را به نام خودش ثبت کرده است، ولی تاکنون هیچ ایربادی با این برند معرفی نشده است.

نام‌های تجاری نوابوک و نواپد هواوی

نام‌های تجاری نوابوک و نواپد هواوی

تاکنون هواوی از برند نوا فقط برای گوشی‌های هوشمندش استفاده کرده است. در واقع است برند میت بوده که برای محصولات مختلف این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که گوشی‌های نوا در کنار سری میت و پی در بازار حضور دارند، پس تبلت‌ها و لپ تاپ‌های سری نوا بوک و نوا پد هم می‌توانند با امکانات و مشخصات فنی متفاوت از سری میت بوک و میت پد ظهور پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*