شلبی GT موستانگ 2021

شلبی GT موستانگ 2021 با ظاهری جذاب و تغییرات چشمگیر معرفی شد

شلبی GT موستانگ 2021 معرفی شد. شرکت شلبی آمریکن برای این خودرو از لحاظ ظاهری و فنی تغییرات زیادی را در نظر گرفته است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت شلبی آمریکن از نسخه جدید شلبی GT موستانگ پرده برداشت. این خودرو در تمام بخش‌ها با تغییرات زیادی مواجه شده است. از تغییرات ظاهری این خودرو می‌توان به وجود یک کاپوت خاص با دریچه‌های هوا، جلوپنجره خاص، رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک خاص شلبی، رکاب‌های جانبی ویژه، اسپویلر عقب خاص، نشان‌های متمایز، خطوط مشکی‌رنگ پایین درها و خطوط بدنه به سبک لمانز اشاره کرد. همچنین این خودرو در بخش داخلی نیز اکنون از روکش صندلی‌های چرمی و کف‌پوش‌های خاص بهره می‌برد.

مشخصات شلبی GT موستانگ 2021

شلبی GT موستانگ 2021

شلبی GT موستانگ 2021 از یک موتور 5 لیتری V8 تنفس طبیعی موستانگ بهره می‌برد که برای آن یک سیستم اگزوز جدید در نظر گرفته شده است. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 480 اسب بخار را به تولید برساند، اما اگر مشتریان به دنبال قدرت بیشتری هستند شلبی با ارائه یک سوپرشارژر فورد پرفورمنس می‌تواند قدرت این پیشرانه V8 را به 700 اسب بخار افزایش دهد. در کنار موتور، پرفورمنس این خودرو در سایر بخش‌ها نیز افزایش داده شده که از جمله آنها می‌توان به کمک‌فنرها و آنتی‌رول بارهای ارتقا یافته با فورد پرفورمنس اشاره کرد.

شلبی GT موستانگ 2021

برای شلبی GT موستانگ مدل 2021 امکان سفارش سیستم تعلیق ویژه پیست و ترمزهای برمبو ارتقا پیدا کرده با دیسک‌های بزرگ‌تر و کالیپرهای 6 پیستونه در جلو و 4 پیستونه در عقب فراهم شده است. همچنین مشتریان می‌توانند برای موستانگ‌های کانورتیبل نیز سقف اسپیداستر مشابه شلبی سوپر اسنیک را سفارش دهند.

شلبی GT موستانگ 2021

شرکت شلبی آمریکن اعلام کرد هر مالک خودرو موستانگ GT مدل 2018 به بعد با مراجعه به نمایندگی این شرکت می‌تواند درخواست اعمال این تغییرات را روی خودرو خود به ثبت برساند. قیمت این پکیج 24 هزار و 995 دلار اعلام شده است، اما اگر مشتریان خواهان خرید نسخه اصلی تقویت شده هستند می‌توانند این خودرو را با قیمت پایه 62 هزار و 310 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*