فیلم Enola Holmes 2

فیلم Enola Holmes 2 توسط شبکه نتفلیکس در حال ساخت است

فیلم Enola Holmes 2 که به‌عنوان یکی از جدیدترین تولیدات شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود، با سرعت نسبتاً خوبی در حال ساخت است.

فیلم انولا هولمز در سال ۲۰۲۰ اکران شد و توانست توجه منتقدان و عموم مردم را به‌خود جلب کند. این درام ماجراجویانه و معمایی توسط هری بردبیر (Harry Bradbeer) ساخته شد و قصه فیلم نیز از کتاب انولا هولمز اثر نانسی اسپرینگر اقتباس شده بود. این فیلم در زمره محبوب‌ترین آثار شبکه نتفلیکس جای گرفت و همین موضوع، باعث تولید قسمت دوم شد. فیلم Enola Holmes 2 بار دیگر این دو خواهر و برادر دوست‌داشتنی را با نقش‌آفرینی میلی بابی براون و هنری کویل، وارد ماجراجویی‌های خانواده هولمز خواهد کرد.

با گذشت مدت کوتاهی از زمان اکران فیلم اول، شایعاتی مبنی‌بر ساخت دنباله انولا هولمز به‌گوش می‌رسید. میلی بابی براون که جزو تهیه‌کنندگان اصلی این مجموعه محسوب می‌شود، در آن زمان برای تولید قسمت دوم ابراز امیدواری کرد. مدتی بعد، هری بردبیر از قطعی شدن ساخت فیلم Enola Holmes 2 و مذاکرات نهایی‌اش با نتفلیکس خبر داد. اولین قسمت از این سری، بسیار کامل و دقیق بود اما نانسی اسپرینگر چندین رمان مختلف در مجموعه‌اش دارد که علاوه‌بر قسمت دوم فیلم انولا هولمز، می‌توانند باعث ساخت دنباله‌های بعدی یا حتی چند اسپین‌آف متفاوت شوند.

فیلم Enola Holmes 2 مدتی در سکوت خبری به‌سر می‌برد اما در حال حاضر این سکوت به‌پایان رسیده است. نتفلیکس در روز پنج‌شنبه با اعلام خبری داغ در شبکه‌های اجتماعی، طرفداران را به‌وجد آورد. این شبکه پرمخاطب، ادامه روند ساخت این فیلم را رسماً تأیید کرد. هنری کویل در نقش شرلوک و میلی بابی براون به‌عنوان انولا هولمز، مجدداً در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. وظیفه کارگردانی کماکان بر عهده هری بردبیر است و جک ترون نیز برای بار دوم با این مجموعه همکاری می‌کند و فیلمنامه فیلم Enola Holmes 2 را خواهد نوشت. هنوز درباره بازگشت بازیگران قسمت اول مانند هلنا بونهام کارتر (مادر انولا)، سم کلفلین (برادر شرلوک و انولا) و لوئیس پارتریج (لرد تیکسبری) صحبتی نشده است اما احتمال حضور این افراد در فیلم وجود دارد.

پس از اقتباس تولیدکنندگان فیلم از کتاب اول انولا هولمز، به‌نظر می‌رسد که این دنباله قصد دارد به‌سراغ یکی دیگر از کتاب‌های مهم و جذاب نانسی اسپرینگر به‌نام «پرونده بانوی چپ‌دست» برود. در این کتاب، انولا هولمز در حال تحقیق و بررسی راجع‌به ناپدید شدن فرد دیگری است؛ این‌بار بانوی جوانی که سسیلی الستر (Cecily Alastair) نام دارد. بازگشت هنری کویل به فیلم Enola Holmes 2 هم می‌تواند ناشی از بهبود رابطه نه‌چندان خوب شرلوک و انولا باشد.

نتفلیکس هنوز تاریخ مشخصی را برای اکران این فیلم موردانتظار در نظر نگرفته است. در زمینه لوکیشن و مکان فیلمبرداری هم گزینه‌های محتمل زیادی وجود دارد که با گذشت زمان و تصمیمات نتفلیکس، انتخاب نهایی مشخص خواهد شد. باید منتظر اخبار جدید بمانیم و امیدوار باشیم که به‌زودی جزئیات تازه‌ای از فیلم Enola Holmes 2 منتشر شود.

نظر شما در رابطه با این فیلم چیست؟ آیا قسمت اول را تماشا کرده‌اید و به ماجراهای شرلوک هولمز و خانواده‌اش علاقه دارید یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*