شاسی بلند اسکیلاس

شهر خودرو به زودی شاسی بلند اسکیلاس را در ایران تولید و عرضه خواهد کرد

شهر خودرو به تازگی از عرضه شاسی بلند اسکیلاس برای بازار ایران خبر داده است. این اتومبیل حاصل همکاری مشترک شهر خودرو با شرکت سناباد خودرو است.

مجموعه شهر خودرو به تازگی از محصول مشترک خود با شرکت سناباد رونمایی کرده است. این شاسی بلند اسکیلاس نام‌گذاری شده است و با نشان اختصاصی SKG که مخفف Shahre Khodro Group است در آینده نه چندان دور به بازار ایران عرضه خواهد شد.

مجموعه شهر خودرو به تازگی و با همکاری شرکت سناباد خودرو توس شرایط را برای عرضه خودرو اسکیلاس (SKG Skillers) فراهم کرده است، این خودرو دارای امکانات زیاد و مشخصات فنی چشم‌گیری است که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

خودرو اسکیلاس

طول خودرو اسکیلاس 4.36 متر است و برای آن یک موتور 1.5 لیتری توربو تعبیه شده است که 147 اسب بخار قدرت را به همراه 215 نیوتن‌متر گشتاور به تولید می‌رساند. این نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی به محور جلو منتقل می‌شود. این خودرو یکی از بلندترین اتومبیل‌های متوسط بازار محسوب می‌شود که علت آن وجود فاصله 2550 میلی‌متری در میان دو محور جلو و عقب است.

این خودرو از نظر ایمنی دارای امکانات زیادی است که  سیستم کنترل باد تایرها (TPMS)، ترمز کمکی EBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز زد قفل ABS و ترمز پارک برقی، دوربین دید عقب، سیستم ایزوفیکس، دو کیسه هوا و سنسور پارک نمونه‌ای از آن‌ها هستند.

امکانات رفاهی شاسی بلند اسکیلاس

خودرو شاسی بلند اسکیلاس از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی نیز یکی از بهترین شاسی بلند‌های بازار ایران محسوب می‌شود. برای نمونه‌ای از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم تهویه دیجیتال، کروز کنترل، سانروف پانورامیک، ورود و استارت بدون کلید، صندلی چرم به همراه تنظیم برقی، نمایشگر بزرگ لمسی و آینه‌های برقی تاشو به همراه گرم‌کن اشاره کرد.

خودرو اسکیلاس

تا به امروز زمان آغاز فروش این خودرو به طور رسمی مشخص نشده است؛ اما امکانات و مشخصات فنی این خودرو به ما نوید یک رقابت جذاب بین این خودرو و سایر خودروهای شاسی بلند حاضر در بازار ایران را می‌دهد. لازم به ذکر است که به احتمال فراوان این اتومبیل با قیمتی رقابتی در بازار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*