ماوس بی سیم لنوو گو

ماوس بی سیم و پاور بانک لپ تاپ USB-C لنوو گو معرفی شدند

لنوو از ماوس بی سیم چندگانه لنوو گو – Lenovo Go در کنار پاور بانک لپ‌تاپ USB-C لنوو گو با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر رونمایی کرد.

چند روز پیش لنوو از برند زیر مجموعه جدید خود به نام لنوو گو (Lenovo Go) رونمایی کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، این شرکت می‌خواهد گستره زیادی از لوازم جانبی رایانه‌های شخصی را تحت این برند به بازار عرضه کند. تا به اینجای کار لنوو از ماوس بی سیم چند گانه و پاور بانک لپ‌تاپ USB-C لنوو گو با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر رونمایی کرده است.

ماوس بی سیم چند گانه لنوو گو

 

 

ماوس بی سیم لنوو گو

همانطور که از نامش پیداست، ماوس بی سیم تازه معرفی شده لنوو گو می‌تواند به حداکثر ۳ دستگاه متصل شود. کاربران می‌توانند به راحتی و با فشردن دکمه مخصوص، بین دستگاه‌ها جابه‌جا شوند.

این ماوس نه تنها به بلوتوث ۵ مجهز شده است بلکه به همراه یک رسیور USB-C بی سیم ۲.۴ گیگاهرتزی عرضه می‌شود. در لیست مشخصات این محصول نوشته شده که ماوس بی سیم لنوو گو فقط با سیستم عامل‌های مایکروسافت ویندوز و گوگل کروم سازگار است. اما؛ از آنجایی که این گجت به بلوتوث مجهز شده است می‌توان انتظار داشت که با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله گوشی‌ها و تبلت های اندرویدی، آیپد، آيفون و … کار کند.

ماوس بی سیم لنوو گو

 

علاوه بر این،‌این ماوس دارای سه دکمه (چپ، راست و چرخ اسکرول) است و به ریز تراشه نوردیک مجهز شده است. همچنین می‌توان دقت ماوس بی سیم لنوو گو را در حین استفاده بین ۸۰۰، ۱۶۰۰ و ۲۴۰۰ DPI تنظیم کرد و به لطف استفاده از حسگر اپتیکال آبی، می‌توان از آن روی هر سطحی استفاده کرد.

در داخل این ماوس بی سیم یک باتری ۳۸۰ میلی‌آمپری قرار گرفته است که به ادعای شرکت سازنده با یک بار شارژ کامل تا ۲ ماه دوام خواهد داشت. انرژی مورد نیاز این باتری را نیز می‌توان با استفاده از کابل USB-C یا شارژ بی سیم Qi تأمین کرد.

ابعاد ماوس چند گانه بی سیم لنوو گو برابر با ۱۰۰×۶۲×۳۴ میلی‌متر است و در دو رنگ خاکستری طوفانی و مشکی آذرخشی عرضه خواهد شد. قیمت این ماوس ۵۹.۹۹ دلار است و از خرداد سال جاری در آمریکا در دسترس خواهد بود.

پاور بانک لپ تاپ USB-C لنوو گو

پاور بانک لنوو گو

پاور بانک لنوو گو دارای ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر است. این گجت به باتری ۴ سلولی (هرکدام ۵۰۰۰ میلی‌آمپر) مجهز شده است و از حداکثر شارژ سریع ۶۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

در بدنه این گجت شاهد دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A هستیم. دو پورت اول از نرخ‌های خروجی متفاوتی همچون ۶۵ وات (۲۰ ولت و ۳.۲۵ آمپر)، ۴۵ وات (۱۵ ولت و ۳ آمپر)، ۱۸ وات (۹ ولت و ۳ آمپر) و ۱۵ وات (۵ ولت و ۳ آمپر) پشتیبانی می‌کند در حال که پورت USB-A تنها به خروجی ۱۸ وات محدود شده است.

همچنین دو درگاه USB-C از حداکثر ورودی ۱۰۰ وات نیز پشتیبانی می‌کنند. بنابراین؛ در صورتی که یک شارژر با توان بالا داشته باشید می‌توانید پاور بانک لنوو گو را به سرعت شارژ کنید.

پاور بانک لنوو گو

این پاور بانک می‌تواند به صورت همزمان سه دستگاه مختلف را شارژ کند و یا در هنگام شارژ دو دستگاه مختلف، خودش هم شارژ شود. لنوو به صورت رسمی اعلام کرده است که این پاور بانک با لپ‌تاپ‌های این شرکت و برند ThinkPad که از شارژ ۶۵ وات و کمتر پشتیبانی می‌کنند و دارای درگاه USB-C هستند، سازگار است. اما احتمالاً بتوان از آن برای دستگاه‌های مختلفی همچون لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند، تبلت ها و کنسول‌های بازی دستی سایر برندها استفاده کرد.

پاور بانک لنوو گو به کابل USB-C، دکمه فیزیکی برای خاموش و روشن کردن و چراغ نمایانگر وضعیت LED مجهز شده است. ابعاد این گجت برابر با ۱۷۰×۷۲×۲۳ میلی‌متر است و ۳۹۰ گرم وزن دارد. پاور بانک لپ تاپ USB-C لنوو گو (۲۰ هزار میلی‌آمپر) در دو رنگ خاکستری طوفانی و مشکی آذرخشی و با قیمت ۸۹.۹۹ دلار از خرداد ماه در آمریکا عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*