هدیه ایرانسل

هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات اعلام شد

هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی به تمام مشترکان خود اینترنت رایگان داخلی هدیه می‌دهد.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی در روز 27 اردیبهشت 1400 برای تمام مشترکان خود اینترنت رایگان داخلی هدیه در نظر گرفته است. امروزه ارتباطات با فناوری رابطه مستقیمی دارد و شکل نوین آن باعث شد تا روش زندگی انسان به سبک زندگی دیجیتالی تغییر پیدا کند. در همین راستا با توجه به این که همچنان در دوران شیوع ویروس کرونا قرار داریم اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور (ITU) با شعار «تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز» از روز جهانی ارتباطات استقبال کرده است.

هولین ژائو، دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور با انتشار پیامی به مناسبت این روز از تمام کشورهای جهان خواست تا متحد شوند و در تمام حوزه‌ها تحول دیجیتالی ایجاد کنند. وی افزود این روز یک فرصت مناسب برای تقویت استراتژی‌های ملی در حوزه توسعه ICT، اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات موثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید نظیر هوش مصنوعی و 5G محسوب می‌شود که تمام این موارد در اقتصاد دیجیتال نیز سهم مهمی دارند.

هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

اپراتور ایرانسل به مناسبت این روز برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود بسته اینترنت هدیه 2 گیگابایت داخلی در نظر گرفت. تمام مشتریان این اپراتور می‌توانند این بسته اینترنت هدیه را در روز جهانی ارتباطات یعنی از بامداد دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 تا پایان همان روز با شماره‌گیری ستاره 5 مربع (#۵*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من فعال کنند. این بسته تا پایان روز 27 اردیبهشت 1400 اعتبار داشته و هر کاربر فقط یک بار می‌تواند از این هدیه بهره‌مند شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*