مدیران خودرو

مدیران خودرو در بحران‌ها همراه جامعه ایران است

مدیران خودرو با برنامه‌ریزی‌های دقیق خود توانست با وجود تحریم‌ها همچنان محصولات و خدمات جدید به مشتریان ارائه دهد و در بحران‌هایی چون سیل سال 98 و شیوع کرونا با حمایت‌های خود همراه جامعه ایران باشد.

مدیران خودرو که به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور شناخته می‌شود فعالیت خود را به عنوان یک شرکت تولیدی نزدیک به 2 دهه قبل در منطقه اقتصادی ویژه ارگ بم آغاز کرده است. طی فعالیت شرکت مدیران خودرو حدود 3 هزار نفر به طور مستقیم و 20 هزار نفر به شکل غیرمستقیم در این شرکت خودروسازی مشغول به کار شده‌اند که این موضوع بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهر بم و همچنین سایر شهرهای کشور تاثیر مستقیمی داشته است. همچنین این شرکت توانسته نیروی کار حرفه‌ای و صنعتی زیادی را پرورش دهد. جذب سرمایه خارجی و اولین قرارداد جوینت ونچری در صنعت خودروسازی کشور یک نکته مهم دیگر در خصوص شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود.

مدیران خودرو یک الگو مناسب از همکاری بخش خصوصی و توسعه به‌شمار می‌رود که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی به خوبی توانسته توسعه مناسبی را به وجود آورد. این شرکت با بیش از 150 نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش توانسته تمام نقشه کشور را پوشش دهد و همواره با برنامه‌ریزی و نظارت به دنبال ارتقا و توسعه محصولات و خدمات خود است. از استراتژی مدیران خودرو می‌توان به ارائه محصولات متنوع در سگمنت‌های مختلف و ارتقا کیفی محصولات اشاره کرد.

سبد محصولات شرکت مدیران خودرو از ابتدا دهه 90 با هدف پاسخ به نیازهای جامعه مصرف ایرانی گسترش پیدا کرد و هر ساله محصولات جدید با طراحی، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب در قالب خودروهای شهری-خانوادگی و شاسی بلند توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شوند. مدیران خودرو در دور اول تحریم‌های کشور طی سال 91 تا سال 94 توانست تولید خود را افزایش دهد و با حضور قدرتمند در بازار جایگاه خود را در بین رقبا حفظ کند. همچنین طی این مدت فعالیت‌های اجتماعی مدیران خودرو نیز افزایش پیدا کرد و به عنوان اولین شرکت خودروسازی کشور از قهرمانان المپیک لندن 2012 حمایت ویژه کرد و به آنها برخی از محصولات خود را به پاس برافراشتن نام و پرچم ایران در مجامع جهانی ارائه داد.

مدیران خودرو پس از تحریم‌های دور اول در سال 94 یک استراتژی جدید را در نظر گرفته و طبق آن تولید محصولات با سبک جدید و تنوع بیشتر محصولات را در دستور کار خود قرار داد. این شرکت توانست خودروهای تاثیرگذاری نظیر محصولات خانواده آریزو و تیگو، ایکس 55 و 22 و همچنین نسل‌های جدید ایکس 33 را به بازار عرضه کند. این شرکت در حوزه اجتماعی نیز مجددا به عنوان تنها شرکت خودروساز از قهرمانان المپیک 2016 ریو حمایت و به آنها خودرو اهدا کرد تا بازهم از مدال آوران کشور قدردانی کند.

تحریم‌های دور دوم که از ابتدای سال 97 آغاز شد توانست شرایط کار مدیران خودرو را تغییر دهد؛ چراکه در دور دوم تحریم‌ها شرکای خارجی و حتی بسیاری از خودروسازان چینی از بازار ایران خارج شدند. همچنین واردات خودرو نیز ممنوع اعلام شد و حدودا تمام شرکای خارجی بازار کشور را ترک کردند که این موضوع در بخش منابع انسانی، کنترل و عرضه خودرو برای خودروسازان مشکلات زیادی را به همراه داشت و باعث سخت شدن ادامه فعالیت خودروسازان شد. همچنین تحریم‌ها روی نقل و انتقال کالا و قطعات و انتقالات بانکی نیز تاثیر زیادی گذاشت.

مدیران خودرو همراه جامعه ایران در بحران‌ها

در این میان شرکت مدیران خودرو توانست با حفظ مجموعه و شرکای خود به خوبی از این بحران عبور کند. این شرکت با فعال نگه داشتن خطوط تولید و تداوم ارائه خدمات خود به مشتریان توانست مسئولیت خود را در قبال مشتریان به خوبی انجام دهد. این شرکت در بخش فعالیت‌های اجتماعی نیز کمک‌های متعددی را در زمان بروز سیل در سال 98 و شیوع کرونا و حمایت از جامعه درمان و پرسنل ارائه کرد تا همواره در کنار جامعه ایران باشد. سختی‌های سال‌های اخیر درس بزرگی به همراه داشت و اکنون مدیران خودرو با موفقیت از بحران عبور کرد و برای ارائه محصولات و خدمات جدید به مشتریان آمادگی کامل دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مدیران خودرو با این قیمت های کذایی ،خودش از عوامل ایجاد بحرانه