پوکو ام 3 پرو 5G

طراحی Poco M3 Pro 5G با انتشار یک تیزر رسمی تایید شد

در آستانه رونمایی، طراحی Poco M3 Pro 5G در یک تیزر رسمی به نمایش در آمد. این تصویر، دوربین 48 مگاپیکسلی گوشی پوکو ام 3 پرو 5G را نیز نشان می‌دهد.

یکی از چیزهایی که در طراحی Poco M3 Pro 5G جلب توجه می‌کند، بافت متفاوت قسمت حاوی دوربین با سایر بخش‌های پنل عقب است. لوگوی بزرگ پوکو نیز در آنجا خودنمایی می‌کند. ظاهرا کمپانی سازنده چنان از این طراحی راضی بوده که عبارت designed by Poco را هم زیر آن درج کرده است.

طراحی Poco M3 Pro 5G

با نگاه نزدیک‌تر به تصویر، دوربین 48 مگاپیکسلی AI قابل رویت است. از دو دوربین دیگر اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ ولی شاید مثل مدل معمولی، 2 مگاپیکسلی باشند. البته قطعات سخت افزاری اضافه‌ای هم دیده می‌شود؛ یک سیستم فوکوس خودکار لیزری یا چیزی دیگر؟

وزن گوشی Poco M3 Pro 5G با این طراحی، 190 گرم و ضخامت آن، 8.92 میلی‌متر است. از دیگر اطلاعاتی که کمپانی چینی فاش کرده، باید به وجود نمایشگر 6.5 اینچی +1080p با نرخ رفرش 90 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فست شارژ 18 وات و تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک اشاره کنیم.

در واقع، این گوشی را می‌توانیم نسخه تغییر نام یافته ردمی نوت 10 5G بدانیم که پیش‌تر وارد بازارهای جهانی شده بود. مراسم رونمایی از پوکو ام 3 پرو 5G اما بعد از ظهر روز چهارشنبه، 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*