آنر پلی ۵ - Honor Play 5

گوشی آنر پلی ۵ معرفی شد؛ چیپست مدیاتک و شارژ سریع ۶۶ وات

گوشی موبایل آنر پلی ۵ – Honor Play 5 با قیمت رقابتی رونمایی شد. این گوشی به چیپست Dimensity 800U مدیاتک و شارژ‌ سریع ۶۶ وات مجهز است.

شرکت آنر شب گذشته از نسل جدید لپ تاپ‌های سری مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ خود رونمایی کرد. امروز هم از یک گوشی هوشمند رونمایی کرده است. درست همانطور که اعلام شده بود، شرکت آنر که هم اکنون به صورت مستقل از هواوی فعالیت می‌کند، از جدیدترین گوشی میان‌رده خود در چین به نام آنر پلی ۵ رونمایی کرد. این گوشی به چیپست Dimensity 800U شرکت مدیاتک مجهز است و با توان ۶۶ وات شارژ می‌شود. از کلیدی‌ترین مشخصات فنی این گوشی نیز می‌توان به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر اشاره کرد.

آنر پلی ۵ – Honor Play 5

پشت قاب گوشی میان‌رده Honor Play 5 از ماژول دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق گسترده استفاده شده است. دو ماژول دیگر ۲ مگاپیکسلی هستند که برای عکاسی ماکرو و ثبت اطلاعات عمق میدان از آن‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید این گوشی را در دو نسخه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی سفارش دهید که حافظه رم در هر دو نسخه ۸ گیگابایتی است.

آنر پلی ۵ - Honor Play 5

سازنده چینی از یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی استفاده کرده که می‌تواند به لطف فناوری شارژ سریع در عرض ۳۵ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد برسد. در بخش نرم افزاری نیز اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری Magic UI 4.0 حضور دارد. و برخلاف انتظار ما، خبری از حضور خدمات موبایل گوگل در این گوشی نیست و این نشان می‌دهد شرکت HONOR همچنان با تحریم‌های ایالات متحده دست و پنجه نرم می‌کند.

گوشی آنر پلی ۵ قرار است در سه رنگ بنفش، مشکی و آبی/سفید وارد بازار شود. قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ۳۲۶ دلار و قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن هم ۳۵۸ دلار خواهد بود. فروش رسمی این گوشی از هفته آینده در چین آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شوخی؟
    ۶۰ هرتز
    اندروید ده
    باتری ۳۸۰۰
    قیمت ۳۲۷ دلار