نسل جدید آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵

نسل جدید لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ و مجیک بوک ۱۵ معرفی شد

شرکت آنر از نسل جدید لپ تاپ آنر مجیک ۱۴ – Honor Magic 14 و آنر مجیک ۱۵ مجهز به آخرین نسل پردازنده‌های اینتل و نمایشگرهای فول اچ‌دی رونمایی کرد.

شرکت آنر از نسل جدید لپ تاپ‌های سری MagicBook خود با آخرین پردازنده‌های اینتل رونمایی کرد. آنر مجیک بوک ۱۴ اکنون انتخاب بین پردازنده ۴ هسته‌ای با هسته‌های مجازی قدرت یافته Intel Core i7-1165G7 با فرکانس ۴.۷ گیگاهرتزی و پردازنده Intel Core i5-1135G7 با ۴ هسته اصلی و ۸ هسته مجازی و فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز را در اختیار شما می گذارد. این درحالیست که آنر مجیک بوک ۱۵ تنها در نسخه Core i5 عرضه خواهد شد. به همراه این پردازنده‌های مرکزی، آنر از پردازشگر گرافیکی جدید Inel Iris Xe نیز استفاده کرده است.

نسل جدید آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵

به جز پردازنده، همه چیز در این دو مجیک بوک جدید با نسل‌های گذشته آن‌ها مشابه است. نسل گذشته این دو از پردازنده AMD Ryzen 5 3500U قدرت می‌گرفتد و ما انتظار داشتیم امسال نسخه جدید آن‌ها با پردازنده Ryzen 5 4500U شرکت AMD معرفی شود. اما اکنون آنر پردازنده‌های اینتل که محبوبیت بیشتری دارند را به لپ تاپ‌های خود اضافه کرده است.

آنر دو لپ تاپ جدید مجیک بوک خود را با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی SSD عرضه می‌کند. نمایشگر هر دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن 1080 را ارائه می‌کند. از دیگر نکات برجسته مربوط به آن‌ها نیز می‌توان به یک کیبورد با نور پس زمینه، یک دوربین پاپ آپ قرار گرفته در زیر یکی از کلیدهای ردیف F و دو لوله حرارتی با یک فن خنک کننده اشاره کرد.

نسل جدید آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵

یک باتری ۵۶ وات ساعتی در زیر قاب این دو لپ تاپ چینی ساعت‌ها تماشای فیلم با یک بار شارژ کامل را وعده می‌دهد. ضمن اینکه به لطف یک شارژر ۶۵ وات USB Power Delivery که داخل جعبه لپ تاپ قرار گرفته، می‌توانید آن را در عرض نیم ساعت تا ۴۴ درصد شارژ کنید.

آنر مجیک بوک ۱۴ با پردازنده Core i5 با قیمت پایه ۸۴۹.۹۰ یورو و با پردازنده Core i7 با قیمت پایه ۱۱۹۹.۹۰ یورو وارد بازارهای اروپایی می‌شود. قیمت نسخه پایه مدل آنر مجیک بوک ۱۴ که فقط با پردازنده Core i5 عرضه می‌شود نیز ۹۴۹.۹۰ یورو است. آنر می‌گوید مشتریان در بریتانیا، آلمان و فرانسه از امروز می‌توانند این دو لپ تاپ را تهیه کنند؛ ضمن اینکه به زودی عرضه در دیگر بازارهای جهانی را هم آغاز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*