انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴

اولین تریلر انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ را تماشا کنید

پس از مدت‌ها انتظار، نخستین تریلر انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ که با عنوان Hotel Transylvania: Transformania شناخته می‌شود، منتشر شد.

فرنچایز محبوب هتل ترانسیلوانیا از زمان اکران اولین فیلم در سال ۲۰۱۲ تا به امروز، جزو محبوب‌ترین آثار شرکت سونی پیکچرز بوده است. انیمیشن جذاب و دوست‌داشتنی‌ای که با نگاهی ملایم و دوستانه، بچه‌ها را با هیولاهای کلاسیک تاریخ ادبیات و سینما مانند کنت دراکولا، فرانکنشتاین و مرد نامرئی آشنا کرد. این فرنچایز پرطرفدار توسط تاد دورهام خلق شده و هم‌اکنون دارای چهار فیلم اصلی، سه فیلم کوتاه، تعدادی رمان گرافیکی، بازی‌های ویدیویی و یک مجموعه تلویزیونی است که از شبکه دیزنی پخش می‌شود. انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ آخرین قسمت از این سری خواهد بود.

در آوریل سال ۲۰۲۱ مشخص شد که انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴، با عنوان Transformania اکران می‌شود. در حال حاضر اطلاعات چندانی راجع‌به داستان این قسمت در دسترس نیست اما بسیاری از بازیگران فیلم‌های قبلی مانند سلنا گومز، استیو بوشمی، اندی سمبرگ، کوین جیمز و مل بروکس، در شماره چهارم حضور خواهند داشت. شاید بزرگ‌ترین شوک برای طرفداران، عدم حضور آدام سندلر در این فیلم باشد. او که در تمام سه قسمت گذشته صداپیشگی کنت دراکولا را بر عهده داشت، حالا جای خود را به صداپیشه و یوتیوبر معروف آمریکایی، برایان هال داده است. باید ببینیم آیا او می‌تواند به اندازه آدام سندلر موفق باشد و نظر هواداران را به‌صدای خود جلب کند یا خیر.

در این تریلر جذاب و سرگرم‌کننده، اتفاقات عجیب بسیاری رخ می‌دهد. از هیولا شدن جانی لوگران (اندی سامبرگ) گرفته تا انسان شدن دراکولا. اتفاقاتی که بیان‌گر عنوان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ یعنی Transformania هستند. هنوز مشخص نیست که این روند تغییر شکل دادن و تبدیل شدن هیولاها به انسان و بالعکس، تا چه اندازه‌ای در خط داستانی پررنگ خواهد بود. اما از همین حالا باید خودمان را برای یک تجربه هیجان‌انگیز دیگر آماده کنیم. در ادامه می‌توانید این تریلر بامزه و جالب توجه را تماشا کنید.

این تریلر علاوه‌بر به‌تصویر کشیدن اتفاقات عجیب و غریب، مخاطب را با نوع عملکرد برایان هال هم آشنا می‌کند. انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴، می‌تواند تجربه نسبتاً جدید و منحصربه‌فردی را در کارنامه کاری هال رقم بزند. او در اوایل سال ۲۰۲۱ با حضور در فیلم کوتاه Monster Pets که جزو تولیدات سری Hotel Transylvania محسوب می‌شود، به‌جای کنت دراکولا صحبت کرده است اما در حال حاضر کار سخت‌تری در پیش دارد. آدام سندلر با صدای ماندگار و خاطره‌انگیزش، کار را برای نفرات بعدی دشوار کرده است اما برایان هال برای این چالش مهیج، آماده به‌نظر می‌رسد.

سونی پیکچرز علاوه‌بر تغییر صداپیشه دراکولا، تیم کارگردانی را نیز عوض کرده است. سه قسمت قبلی توسط گندی تارتاکوفسکی (Genndy Tartakovsky) کارگردانی شده بود اما در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴، جنیفر کلوسکا و دریک دریمون این وظیفه را بر عهده خواهند داشت. خوشبختانه تارتاکوفسکی مانند سندلر از پروژه خارج نشده و سناریو قسمت چهارم را نوشته است تا همچنان در این سری محبوب حضور داشته باشد. Hotel Transylvania: Transformania در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) در سینماها اکران خواهد شد.

نظر شما درباره انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ چیست؟ آیا به این سری و انیمیشن‌های سونی پیکچرز علاقه‌مند هستید یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*